Tabung Masa Depan ...

Wednesday, May 02, 2012

Haru Betul... Jiwa Kacau

Hari ini mood macam tak boleh blah, bawak kereta pun macam lelah..
Pandang orang2 kat sebelah, semuanya pun macam dah parah..

Entah kenapalah jiwa resah, sebab selalunya saya jenis tak kisah..
Kecuali kisah cinta cintun berdarah, cuma hari ini  memang tak boleh blah..

Rasa sedih pun ada, rasa jiwa nan melara ..
Entahlah kenapa, hati macam tak sedap aja! ..

Takde sapa pun yang kacau, takde kata pulak nak meracau ..
Cuma mata hati rasa cam melilau, aduhai.... hari ini memang jiwa aku betul2 kacau!..

Kenapa ni?  Kenapa cik hati?  Kenapa begini? Kenapa...........................
 
Diari Hari Ini Untuk Seorang  "Kesuma Angsana"
Ehsan google


Buzzzzzzzzzzz................................................................



2 comments:

Cikgu Hairul said...

tabahkan hati..
jangan meracau lagi..
semoga ceria sepanjang hari..

Kesuma Angsana said...

Tq for d support! Hari ni rasa dah ok ckit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...