Tabung Masa Depan ...

Sunday, May 27, 2012

NUKILANKU Kamu & Bulan

Dalam hening renyai malam
Aku rindukan kamu seorang
Dalam hening renyai malam
Aku mahukan cahayamu oh sang bulan

Datang2lah kamu
Untuk meleraikan kesepian
Hadir2lah rembulan
Untuk menerangkan kelam malam

Walau ku tahu kamu bulan
Akan beredar saat siang mendatang
Namun takkan ku bimbang
Kerana dia telah setia berjanji
Untuk terus sentiasa menemani
Hingga ke akhir hayat nanti
Dan aku pasti
Dialah sang arjuna di hati!
( fr google)
Sama2 kita sulam
Benang2 sutera kebahagiaan
Dalam meniti perjalanan kehidupan
Walau hanya
Bertemankan cahaya bulan
Yang terkadang hadir
Di balik gumpalan awan
Kerana aku yakin
Kamulah cahaya ku
Panduan untuk ku berjalan
Kala sinar bulan telah menghilang!

*****  Maaf, hari ini penat sangat2 kawan2, esok kita citer panjang2 ok. So got to go first!....Good Night Semua, Sleep Tight, Sweet Dream Ye ! SEBELUM TIDUR Saya Nak Maafkan Semua Salah Silap Awak2 Semua Di Luar Sana  Pada Saya (kalau ada) dan Saya harap2 begitu juga sebaliknya MAAFKAN SAYA ye............ Peace And Salam............*****




2 comments:

KorN said...

arjuna? url blog sy arjunapopkorn... hehehe

Kesuma Angsana said...

not u lah!....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...