Tabung Masa Depan ...

Thursday, May 17, 2012

Siapa Juara Mania ?

Rasanya semua dah tahu, siapa yang akan beraksi di Konsert Final Mania nanti  Sekarang ni pun, ada yang sedang mengira-ngira hari ke pentas final itu yang tinggal beberapa hari saja lagi. Untuk makluman, ini senarai 5 nama yang berjaya ke peringkat akhir seperti mana yang diumumkan waktu konsert separuh akhir Sabtu lepas.

1.  Hazama (rasanyer antara yang paling meletup di konsert separuh akhir)
2.  Hafiz  (ada sedikit yang tak puas hati dengan dier ni)
3.  Jaclyn Victor (saya suka)
4. Aril ; (oklah) dan
5. Stacy  (saya suka juga... tapi janganlah seksi sangat, seksa saya tengok)

( credit gambar : murai.com.my)
Jadi siapa juara pilihan anda yang akan membawa pulang wang tunai RM 500.000 itu ?. Sama2 kita saksikan nanti. Tapi kalau nak sangat, penyanyi pilihan anda menang, jangan lupa undi banyak2 ye! Sebab, bila jejari yang menjadi juri susah lah nak cakap.  Kita tunggu saja aksi persembahan dan keputusan pentas akhir nanti yang akan disiarkan secara langsung dari Dewan Sri Putra Bukit Jalil, hari Sabtu ini 19 Mei 2012.

Sehingga hari itu tiba, good luck kepada semua finalist!

4 comments:

ღ cik faye ღ said...

Selamat Hari Ibu, Kesuma :-)

Kesuma Angsana said...

tks... even wish u lmbat ckit, it's ok, setiap haripun hari ibu kan termasuklah hari ini! cheers

kasihredha said...

ye ye sungguh terseksa tengok stacy...hik3

Kesuma Angsana said...

agree2, klu sopan ckit ade jugalah rasa nak mengundi tuk die tu! kan3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...