Tabung Masa Depan ...

Saturday, June 30, 2012

Jalan2 Ke Melaka Hari Ini ! Aku Terpaksa Dan Dipaksa HeHeHe

Andai roboh Kota Melaka
Papan di Jawa hamba dirikan
Pandai sungguh si bongsu berbicara
Kerana terpaksa saya turutkan ..... Boleh pantun ni!

Hari ini dipaksa (hehehe) ikut menemankan si bongsu tu mengikuti rombongan Pra-Sekolah, yang membuat lawatan ke bandar bersejarah Melaka. Tak nak pergi dengan orang lain kecuali dengan Ummi, katanya. (Terpaksalah kan!). So, maaf andai x sempat nak update blog, and BW laman kawan2 ye. Fuh ! mesti penat ari giler ni........ Belum pergi lagi, dah siap tanya, Buaya kat sana tu buaya hidup ke buaya tipu2  je? (sambil sengih2)

( GOOGLE )
Doakan selamat semuanya ye!.... SALAM...

24 comments:

kakcik said...

Bersabarlah andai terpaksa menunggu di lampu isyarat dengan angka yang menyakitkan jiwa itu, ya? :)

yasmin fitri said...

berjalan-jalan makan angin lah ye..

Nizam.Ariff said...

Jangan lupa ziarah bangkai buaya Puchong...

wantie said...

hehehe... bagus gak tu, kalau pergi rombongan bagai ni lebih selamat kalau kita bersama

maszmadi said...

wah pi melaka..... mesti best, nanti jgn lupa share cerita n gambar yerk...

aizamia3 said...

ye.. moga selamat pergi dan balik.. ;)

Zie said...

Ikut rombongn ank yer.. Hehe best2

Haryati::Faizal said...

beshnye...kami pi dah aritu 1 family, tapi tak puas...cam nak pi lagi, sebab melaka mang besh!

dwaty said...

TAKPE... atleast anak depan mata...

boleh jauhkan dari buaya... hehehe

Maisarah Azmi said...

jalan2 di melaka ye.. sedap pantun tu.. take care tau

fadh leyanie said...

selamat menonton buaya...:P

hairy said...

jangan lupa ole2 tau...

Alieza Dayasari said...

Dah lama tak terjah MELAKA... macam nk ke sana... tp tak berkesempatan.

Woofer Storm said...

waaa bestnya..

Cinta Misteri said...

Melaka best tau...layankan je... Msti kena naik bas double decker no roof & mlm naik bot pusing bandar


*msti u dah balik masa baca komen ni

azievee said...

dah lama x g melaka,,,,,

kinchnaf said...

Oh Melaka !!
Sumpah, rindu giler3..
Dah lame tak jejak. Before this, mmg dok melake...byk sgt memori tersimpan kat sane.. T.T
nak ikot la boleh tak ?? Hihi

kasihredha said...

dah lama x ke melaka :)

Deq's Qienz said...

wahh best,sy prnh gi melaka dulu,byk tnpt menarik 1ari jalan tak cukup la..hehee..kalo bkesempatan nkp lagik..hehee

syiela said...

selamat berombongan cik kiah ye :)

Prettywrite said...

haa menunggu cerita di update..hehe

Wanieys said...

terpaksa sbb anak xper..ummi ley jln2 sekali hihihi

LYAfrina said...

sesekali bjln dgn ank ok gak..join lawatan dia org

Kesuma Angsana said...

tq atas komen2nyer kawan2... terpaksa jawab sekali harung sebab ari ni kesempitan masa dah hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...