Tabung Masa Depan ...

Saturday, June 16, 2012

Muhasabah Diri .... Dan Selamat Malam !

Sebelum tidur dan melelapkan mata, baik juga kalau kita bermuhasabah diri.  Cari apa2 yang perlu kita tambah dan perbaiki.  Mungkin dari sudut ibadat, mahupun dari sudut penambahan ilmu atau apa juga yang kita rasakan perlu. Fikirkan apa yang kita sering lupakan.  Mungkin kerana kesibukan kerja kita lupa untuk luangkan masa bersama anak2 dan keluarga.  Atau dek kerana kesibukan juga, kita lupa untuk mendoakan ibubapa dan keluarga atau terkadang lupa pada yang SATU!.  Selagi nyawa dikandung badan, selagi itu kita masih punya masa untuk memperbaiki diri dan kembali ke jalan yang benar.  Moga hari esok akan menjadi suatu hari yang lebik baik untuk kita dari hari ini!. 

Saya dah maafkan semua orang malam ini dan mohon maafkan saya juga, andai ada bahasa yang menyinggung perasaan kawan2 semua selama saya berblogging sehingga ke hari ini.  MEMBERI MAAF ITU UBATkan.  Kita tak tahu apa yang ada dan telah dijanjikan untuk kita esok !.

Tinggalkan kawan2 dengan ucapan ini .............................................................. awal sikit malam ni!

( cik google )

14 comments:

teratak hati said...

Mohon maaf juga ye..selamat malam..

Bui Junaidi said...

SELAMAT MALAM DAN SELAMAT BERHUJUNG MGGU..^_^

kaishin said...

saya pun mohon ampun maaf jika ada tersinggung perasaan kesuma..selamat malam :D

adyna said...

setuju..kite mmg kena selalu bermuhasabah diri.. maafkan semua kesalah org before tido.. ;)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

betu tu, maafkan orang sebelum tidur :)

Haryati::Faizal said...

terima kasih diatas peringatan mesra ni, tak salah ingat mengingati kan?, tuk kebaikan bersama.

cinnamon.com said...

maaf juga,selalu terlambat utk singgah sini..

setuju dgn n3 ni..

Kesuma Angsana said...

Teratak hati : sama2lah kita ye

Kesuma Angsana said...

Bui : TQ

Kesuma Angsana said...

Kaishin : sama2lah kita n tq sbb selalu singgah

Kesuma Angsana said...

Adyna : ye betul tu ! dpt bersih n tenangkan jiwa dn hati

Kesuma Angsana said...

NHMH : Yup.. walau kekdag payah utk kita memaafkan !

Kesuma Angsana said...

HF : sama2 kita saling ingat megingatkn perkara yg baik2

Kesuma Angsana said...

CC : xpe .. sgt hargai. Tq sudi singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...