Tabung Masa Depan ...

Thursday, June 28, 2012

Sasha Saidin Pula Mohon Cerai

Baru je baca, tentang kisah Raja Azmi dan bekas jaguh badminton negara Jalani Sidek yang sah bercerai talak satu semalam.  Hari ini, seorang lagi celebriti tempatan mengesahkan telah membuat permohonan cerai. Sasha Saidin bekas ahli kumpulan Elite dulu !. Beliau  mengaku yang ketika ini,  memang mahu bercerai dengan suami beliau, Salyo Priyanto Nutosoemarsono. Untuk makluman, pasangan ini telah bernikah pada 11 November, 2007 dan ini merupakan perkahwinan yang kedua buat Sasha, yang juga merupakan kakak kepada artis Zain Saidin.  Melalui perkahwinan ini juga, mereka telah dikurniakan seorang cahayamata yang comel. ( Sayang sungguh, andai perkahwinan ditakdirkan berakhir! Kasihan pada anak tu!)
 
 ( FROM GOOGLE )
Lanjut boleh baca kat sini ye KosmoOnline

Doakan saja yang terbaik untuk mereka ye!

36 comments:

LELAKI INI said...

adoyai!
kenapa plak la ni

Mrs Velentine said...

jodoh x panjang..

Haryati::Faizal said...

kalau bley diselamatkan rumahtangga tu, ok la tp kalau dah tak bley camana...kene ada kata putus la kan...mungkin ada hikmah disebaliknya...

Ietams said...

laa.. nak cerai lagi?

Acik Erna said...

lansung tak boleh berbincang dah agaknya kan..sian budak comel tu

Sue-Rya Qistina said...

dunia artis mcm ni la kan. ape yg dia buat, semua org nmpk..zaman skang ni perkahwinan perceraian semakin menjadi2 pulak rasenye. semoga rumahtangga mereka berkekalan demi anak yg msh kecil.

QueeN TerataI said...

sana sini penceraian.. takut sya dengar kak.. knplah perkara yg paling Allah benci ini byk berlaku skrg nie.. di mana agaknya salah dan silapnya?

cendol said...

macam2 . ape2 pn kesian anak dia ..
gajah sama gajah berperang,pelanduk mati di tgh2 hehe

maszmadi said...

hurm..... no komen

LydSunshine said...

Ke derang ni memang cepat bosan, so senang2 je bercerai bila dah boring? Erm.. apa2 pun harap2 Allah beri mereka yg terbaik.

wantie said...

dah baca dah. sian anak tu yer. comeynyer anak dia. geram nengok.

Kesuma Angsana said...

jodoh setakat ini mungkin!

Rinna said...

Dulu nampak happy je couple nie.. iye laa kalau dah tak de jodohkan..

Kesuma Angsana said...

tulah.. doakan yg terbaik aje

Kesuma Angsana said...

betul tu!

Kesuma Angsana said...

Ietams : katanyer failkan permohonan cerai

Kesuma Angsana said...

AcikErna : tulah bila berlaku perceraian , paling kesian pastinya anak2

Kesuma Angsana said...

SueRya Qistina : mohon dijauhkan dari kita semua ye!

Kesuma Angsana said...

kena berbalik kepada yang SATUlah, muhasabah diri sesekali cari mana silap diri kan!

Kesuma Angsana said...

Cendol : kesian anak yg msh kecil tu!

Kesuma Angsana said...

sayapun kadang2 speechless juga bila baca citer 2 mcm ni!

Kesuma Angsana said...

LydSunshine : sudah tertulis jodoh setakat ini mungkin!

Kesuma Angsana said...

wantie : saya pun rasa mcm tu juga!

Kesuma Angsana said...

Rinna : tulah mcm terkejut juga baca! doakan yg terbaik ajelah ye

Nurul Husna Mohd Hassan said...

doakan yang terbaik untuk diorang berdua :)

Kesuma Angsana said...

NurulHusna : betul tu dik!

Riny said...

sayang nye laaa....kesian kt anak dorang tu..

Kesuma Angsana said...

betul Riny, sian kat anak tu!

Miss BaNu said...

sblum ni nmpk diorang bahagia jer..suami shasha tuh nmpk pyayang jer siap masuk pertandingan sehati berdansa lgi..ntah apa la masalah diorang smpai nk brcerai..

Yumida said...

moga mereka jumpe jln penyelesaian terbaik...

ViviLim@Mrs.Nurulazmi said...

moga sasha dpt pertimbangkan blk keputusan...jgn ikut emosi...sb kasihani si comel yg menjadi mangsa penceraian. nobody is perfect including ourself too.

ieda said...

hurmm x sangka lak ada kemelut mereka nie
semoga allah permudahkan urusan mereka .. aminnn

Kesuma Angsana said...

MissBanu : berat mata memandang..........

Kesuma Angsana said...

moga begitu harapnya ye Yumida!

Kesuma Angsana said...

setuju sgt2 dgn komen u!

Kesuma Angsana said...

doakan yg terbaik aje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...