Tabung Masa Depan ...

Friday, June 01, 2012

TERIMA KASIH Kawan2 !

Salam Petang Jumaat !. Hari terbaik untuk ucapkan sesuatu yang baik. TERIMA KASIH !

(google ler)

Terima Kasih pada semua yang sudi baca blog saya yang tak seberapa ni. Blog yang baru saja bermula pada hujung March 2012 lalu, menjadi tempat saya meluah rasa dan berkongsi apa jua cerita, and tak sangka dalam perjalanan hampir2 ke 3 bulan ini, saya dapat kenal ramai kawan2 baru.  ( Nak menyebut beberapa nama, takut yang lain kecil hati ). Yang tak jemu2 singgah, jenguk dan komen.  Really appreciate that! ... Pada yang dah follow, saya dah letakkan semua link2 you all kat sebelah kanan bawah ini, so rajin2lah update blog ye so, blog you all akan appear every time kat blog saya "The Other Side Of Kesuma Angsana". (Kalau saya termiss, pls bagitau ye!). Fair & Squarekan untuk semua kekawan. Once again thank you! Moga ikatan silaturrahim ini akan kekal sampai hujung nyawa walau kita hanya bersua di ALAM MAYA !. Banyak lagi yang saya perlu belajar dari kamu semua kawan2 !

(P/s .. masih lagi on cuti2 malaysia... and berukband slow ya amat2 cam siput, so faham2 lah).
Salam.......................Luv u All !

3 comments:

Nur Asmida Bt Karim said...

hye singgah sini :)

jom join http://eyda-nur.blogspot.com/2012/06/mega-tech-giveaway-by-mizzsninie-cikmun.html

kakcik said...

Selamat bercuti dan semoga bergembira sentiasa. :)

Haryati::Faizal said...

terima kasih gak kesuma sudi follow sy dan komen blog sy. Tak jemu la nak jenguk blog kesuma ni...ari2 intai kot ada citer baru yg nak dikongsikan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...