Tabung Masa Depan ...

Wednesday, June 27, 2012

WordLESS Wednesday 2 - Raja Azmi Fail Cerai Hari Ini

                                                                       ( HmetroOnline )

40 comments:

wantie said...

sedih mendengar. moga moga tak runtuhlah masjid yang dibina.

Rinna said...

Sayangnya perkahwinan yg telah dibina agak lama juga.. telerai jugak..

Ietams said...

lorrr.. dah kenapenya pulak

Kakzakie said...

Masya-allah... bergegar tiang arasy dan kesian pada anak-anak yg jadi mangsa...

Anum said...

banyaknya kes2 mcm nie skrg

Azian Elias said...

no comment boleh?

QueeN TerataI said...

no komen!

eB said...

alahai...

nanieybarnieylurviey said...

xsettle2 lagi kes RAJA AZMI nih.

Rai said...

apa punya alasan nak bercerai dah dia ni..

Ati Masrif said...

salam kenal,

alasan yg tak patut sekali...


thanks ye :)

Daddy Ziyyad said...

dah takde jodoh..
berpisahlah cara yg baik..

saya pun tak ambil tahu apa kes rumahtangga mereka

Sue-Rya Qistina said...

hopefully everything's gonna b fine..kita doa yg baik2 saja utk mereka

wan nurul hezrina said...

tuker alasannya?mcm pelik?harap tak jadik cerai

ALoNa CintamaniszLite said...

Itu jer alasan?? aduhaii...

Kesuma Angsana said...

wantie : saya pun begitu !

Kesuma Angsana said...

Rinna : betul tu!

Kesuma Angsana said...

Ietams : entahlah!

Kesuma Angsana said...

kakzakie : setuju sgt2

Kesuma Angsana said...

Anum : minta2 dijauhkan lah!

Kesuma Angsana said...

KakYan :.........

Kesuma Angsana said...

QueenTeratai : me too!

Kesuma Angsana said...

eB: x habis2 kisah dia kan!

Kesuma Angsana said...

NBL : ni kes le pulak da!

Kesuma Angsana said...

rai : x usah difikirkan!

Kesuma Angsana said...

AtiMasrif : saya pulak no komen... hehe n tq juga ye

Haryati::Faizal said...

semoga ada hikmah disebaliknya...

ross said...

macam2..huhu

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

hemmm..kalau tgk raja azmi ni kat masterchef beliau kelihatannya spt seorag yg emosional bila membuat keputusan..harap-harap nnt okla..

IntaNBerliaN said...

xtau nk komen apa... huhuu

Kesuma Angsana said...

DaddyZiyyad : perkara halal plg dibenci kan!

Kesuma Angsana said...

Sue-RyaQistina : betul, jst doakan yg baik2 aje

Kesuma Angsana said...

Nurul : no kkomen juga saya ni

Kesuma Angsana said...

ACL : manusia ni ade mcm2

Kesuma Angsana said...

HaryatiFaizal : harap2 begitulah

Kesuma Angsana said...

ross : dah sah pun bercerai talak satu!

Kesuma Angsana said...

Rina aka CikBetty : dah jatuhkan talak satu pun ptg tadi

Kesuma Angsana said...

IntanBerlian : jst tgk jelah ye

THE LEKAT LEKIT STORY said...

sbb xsggup dgr org ckp suami dia dayus sggup bercerai maknanya apa?? fikir yg baik sudah.. apapun mungkin jodoh mereka smpai kat situ je

Mama Gee said...

kecundang juga akhirnya..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...