Tabung Masa Depan ...

Monday, June 11, 2012

Zizan Sayang Juliana Evans

Johan, pasangan serasi Zizan dalam JOZAN Raja Lawak, memang dah lama berumahtangga dan dah punya anakpun. (Berapa orang, entah! terr berr.. ). Sekarang tengah menunggu2, bila pula akan tiba giliran Zizan. Dah lama dengar tentang keakraban dan hubungan mesra Zizan dengan pelakon Juliana Evans.  Semuanya bermula selepas mereka berlakon bersama dalam filem Hantu Bonceng dulu.  Lepas tu senyap seketika, bila Juliana atau lebih mesra di panggil Jue melanjutkan pelajaran di Universiti Michigan USA.  Tup2 baca kat Kosmo Online yang Jue telah kembali ke Malaysia dan akan bercuti hingga Aidilfitri ini.

( credit : Kosmo Online )
Apatah lagi, kepulangan Jue sekaligus untuk mempromosikan filem Mael Lambung yang dijangka akan ditayangkan di pawagam2 seluruh Malaysia pada 21 Jun , 2012 ini. Watak Mael Lambung diangkat dari watak Zizan sewaktu program Maharaja Lawak bersama Johan.  ( Kalau dalam lawak ke der... Semua KL kenal saya Ha Ha Ha ). Dalam filem ini Zizan dan Juliana sekali lagi berlakon bersama. Tapi standardlah jawapan retis2 kita bila ditanya biasanya jawapan klise "sekadar teman rapat sahaja".  Tapi kalau dah cakap sayang dan rindu tu..  Hermmmm......You alls semua baca lah sendiri kat sini ye, kenyataan dari mereka berdua dan nilaikan sendiri kawan ker kekasih ! .
 
Apapun, as dua2 masih solo, so just go with the flow ler !   Ado den kisah.....

18 comments:

wantie said...

hai.. untungnya zizan ni kan. doa yg baik baik je tuk dorang ber 2.

KorN said...

jue ni bukan xnak kat zizan, tp jue suka kat aku.. tp ko jgn bgtau zizan plak tau.. hahaha

Kesuma Angsana said...

wantie : amin2

Kesuma Angsana said...

Korn : byklah ko.. budak kecik pg main jauh2 !he he

Rinna said...

Moga bahagia laa yer.. zizan.. ngan jue.. :)

Kesuma Angsana said...

Rinna : AMin2

Alieza Dayasari said...

kalau kekasih pun ok..
dah ok dah tu... he he suka suki jer kita ni.

Kesuma Angsana said...

AD : tu lah pasal...

IntaNBerliaN said...

mereka nmpk serasi :-)

Cik Kay Jue said...

semoga mereka ada jodoh.. :)

Kesuma Angsana said...

amin2.

Kesuma Angsana said...

IB : memang pun ter ber serasi hehehe aduyai

micasamawar said...

suke klu dorang couple...

Kesuma Angsana said...

me too!

Nyue said...

xkisah sape pilihan zizan..hope dia bahagia :)

teratak hati said...

Artis biase la gosip mcm2..

Yumida said...

laaaa...sweetnya diorg tu...
follower ke 207

Arina Shamsul said...

jodoh itu ditentukan allah,kalau dah jodoh tak kan kemana :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...