Tabung Masa Depan ...

Saturday, July 28, 2012

Berebut Nak Baca Doa Waktu Berbuka Puasa

Rasanya, ramai yang dah tahu doa ini.  Saja2 mengingatkan.  Kalau kat rumah KA biasanyer, tugas anak bujang sulung KA yang membaca doa.  Dan selalunya yang sibuk2 ikut baca, hermmmm  anak bongsu KA tu lah.  Siap cakap, bagilah chance Adik baca doa pulak.  Adik pown pandai bacalah !  Adik dah belajar kat sekolah lah !

Along akan mula dengan bismillah dan baca doa ini :

( google )
Dan seterusnya  doa makan ini,

 (google juga )


KA tukang aminkan aje.......................SELAMAT BERBUKA PUASA SEMUA! ( BB Celcom msh sengal2, nak terjah laman kawan2 pown susah, Tq pada yag masih sudi jenguk laman KA ye!)

10 comments:

Izzati Suhaide said...

selamat berbuka puasa kak,...^_^

mummY daniSha said...

bagusla tu KA>..bakal anak2 soleh =)

azievee said...

hehehe...berebut nak baca doa ekk...mesti comel je kan budak2 baca doa

ALoNa CintamaniszLite said...

Alhamdulillah...
selamat berbuka pose anak2...

AZRUL AZMI said...

Nak baca!!! Nak baca!!! Nak baca jugak!!!
Dah macam upin ipin dah... hehehehe...

man said...

bertuahnya..

adyna said...

sonok kan bile tgk keletah anak2 ;) adib baru pandai baca doa makan semenjak g skol semula ;)

Dylla Abas said...

best nye nak baca doa pun berebut..meh datang sini meh,tak payah berebut...boleh baca sampai ujung puasa nanti :)

Wanieys said...

bab berebut nk bc doa sama mcm kt umah wani hihi

Adylia Qarissa said...

selamat berbuaka ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...