Tabung Masa Depan ...

Friday, July 06, 2012

Jom Masuk Bloglist Julai Santai Leeza

Satu lagi segmen kawan2, yang nak saya join di hari Jumaat yang mulia ini. "Jom Masuk Bloglist Julai Santai Leeza".  Tuan rumah blog ni, memang cukup kerap datang menjenguk dan rajin meninggalkan komen di laman KA ni.  Sangat2  KA appreciate.  Tq so much yek!. So, nak turut sama memeriahkan lagi segmen beliau lah !.  Tepek dulu banner dia..


Kalau kawan2 yang lain berminat boleh terjah blog dia kat LAMAN YANG INI

Segmen ni hingga tarikh 7/7/2012 jam 11.59 malam.

7 comments:

DamiaZara said...

selamat bersegmen, kitapun nak join jugaklah

adyna said...

dah lama tak join segmen mcm nie :)

Kesuma Angsana said...

sama2 memeriahkan blog kawan2 kan

Kesuma Angsana said...

join lah,, KA pun join bila ada berkelapangan jek!

محمد شهريل القنيطري said...

selamat bersegmen KA..Moga terpilih..hehe

Kesuma Angsana said...

Tq dalca... bila ada berkesempatan masa tu insyaAlah saya join!

Alieza Dayasari said...

salam. terima kasih sbb join. blog u telah leeza masukkan dlm bloglist ratu santai. so leeza tak masukkan dalam bloglist julai erk. terima kasih sbb memeriahkan majlis.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...