Tabung Masa Depan ...

Sunday, July 22, 2012

Maaf Kekawan Hari Kedua Puasa Yang Sgt Sibuk For KA

KA nak mohon maaf banyak2.  Hari ni x sempat nak publish apa2 N3 yang menarik . Sibuk sangat2 hari ini, seharian  melayankan emak dan adik beradik bershopping sakan hingga awal petang.  Petang pulak dah sibuk nak masak memasak untuk menu berbuka, gulai betik muda + ayam, sayur tumis, sambal kentang + ikan bilis pedas, pastu ngan nak buat macaroni goreng lagi & sandwish roll hotdong.  Fuh .... memang penat dan busy giler !.  Curi masa kejap tulis statement sorry ni!

Esok2, InsyaAllah KA BW laman kawan ye dan tunggu N3 KA yang lebih segar ye ! So tunggu..........................


27 comments:

~Sweet Honesty~ said...

hari yg sebok yea hari ne..

Siti Nursyuhada said...

Wah KA awl shoping bestnyeeee

kasihredha said...

selamat berpuasa KA
banyaknya menu...nanti upload gambar gulai betik ye..akak x pernah makan.

محمد شهريل القنيطري said...

Sory jugak lama x jenguk..sibuk sangat..hehe..selamat berposa..

Uncle Jonni said...

wah... meriah tu juadahnya... huhuuhuhu

Ummi Iman said...

Takpe faham ;)

Si Matatajam said...

Amboi tersangat bznya KA...shopping sakan depa tu na... Selamat berpuasa...

TiranaAduka said...

Salam sis...

singgah sebelum adzan subuh di ramadhan ketiga..
Faham sis...harap sis ceria selalu
jgn tension2 tau

Leeza dayasari [santai leeza] said...

sibuk erk... tak per... relax2 k..

Kesuma Angsana said...

he he

Kesuma Angsana said...

kalau lambat nnti brg byk dh habis ler hehe

Kesuma Angsana said...

kkasih gambr x sempat nak snap lak, nnti check klu yg len2 ade snap2 smlm yek. mmg sedap tau

Kesuma Angsana said...

Ok KA faham. neway tq sudi jgk lagi ye

Kesuma Angsana said...

biasalah masa berbuka, mcm2 selera kan

Kesuma Angsana said...

he he tq

Kesuma Angsana said...

tq mai

Kesuma Angsana said...

tq dik

Kesuma Angsana said...

tq leeza

kay_are said...

takpe2.. bukan selalu jenjalan ngan famili kan =)

Rai said...

meriah bunyinya tu...

anisalya said...

takpe2... memahami.

izz iizza said...

sama la..sy pun baru hari ni dpt curi masa buka lappy..:)

salam ranadhan ya..selamat berpuasa..:)

ALoNa CintamaniszLite said...

Dh lebih dua bulan sy hantar kain langsir kat jiran mntk tlg dia jahitkan sbb mesin jahit sy rosak. Mntak jahit biasa2 aje...tak payah renda, beropol, berscarlet bagai...Upah mmg sudah semestilah disediakan sbb dia mmg tukang jahit.

Baru2 ni dia bgtau...dia tak jahit satu pun lagi, aduii!!
Sy memerlukan langsir tu utk tukar yg lama. Bkn utk hari raya sebenarnya....kalo dia siap sebelum ramadhan...sebelum ramadan sy tukar langsir tu..
Ni pun tak tau lah...

Kesuma Angsana said...

KA bersimpati. Apa kata cakap baik2 ngan jiran tu minta dia tlg siapkan dengan kadar segera dan tanya sekali berapa kadar upahnya. Pasti dia faham. Moga dipermudahkan e

qaseh johanna said...

sy br masuk opis arini..tgk la camna nnt..selalu blk 4.30 pon..smp 6.30.. tp utk bln posa ni blk kol4..hrap2 sempat la buat pa yg ptot.. huhu

9n0L4 said...

awal pose mmglah sibuk kan. nnt dh bese, okey sikit kot. hee.

Wanieys said...

shopping sakan la KA hihihi..xper KA dulukun yg mn ptut didulukan nanti fre2 boleh la bw hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...