Tabung Masa Depan ...

Thursday, July 26, 2012

Peribahasa Sudah Terang Lagi Bersuluh, Mengaku Juga Johan Akhirnya !

Sepatutnya, KA letak N3 ni semalam.  Sebab semalam, dok kecoh satu Malaysia pengakuan dari Johan As'ari tentang hubungan cinta beliau dengan Nabila Huda yang tertitle 'J' itu.  Sebenarnya, sebelum ini dah banyak kali Johan dan Nabila ni buat penafian tentang perkara ini.  Jawapan standard mereka biasalah, teman tapi mesra.  

Tapi kalau KA tengok dari gambar2 dan kemesraan yang ditunjukkan mereka berdua sebelum ini,  rasanya memang ade somethinglah.  Bila Johan pulak buat pengakuan di twitter bak kata pepatah 'Sudah Terang Lagi Bersuluh'  lah , maksudnya sesuatu perkara yang sudah nyata dan diterangkan lagi agar lebih jelas. 

Doakan sajalah ye!  Dua2 pown solo kan.....



( semua gambar ehsan cik google )




LAYAN AJELAH ! (credit mstar online)


23 comments:

Ummi Iman said...

Cepat2lah naik pelamin. Untuk menghalalkan ;)

Kak Izan said...

hahahaha... kat malaysia nie.. kalu gossiplah selalunya 98% betul... jadi camnoo .. layan jer laa... semoga lebih cantik di ikat dgn ikatan yang sah dunia dan akhirat.. tul tak KA ?..

ummiarissa said...

hmm...kalu dah gitu gayanya...cepat2lah menikah..boleh raya sama2 nanti kan...he he he

aNIe said...

Salam Kesuma... seandainya betul... cepat2lah bernikah kerana itulah yang terbaik

Anum said...

alhamdullilah

~ yus ~ said...

moga mereka bahagia, sampai ke jinjang pelamin, takmo bercerai berai lagi...doakan.

KhaiRin : anies said...

tp sy krg berkenan la

Cik Jajika said...

gosip dibulan ramadhan...hehehe

Suraya Baharun said...

tak suka la...hehhehee..bleh tak gitu...:P

Momo said...

standard la jawapan artis..haha

kay_are said...

kalau dah masing2 suka sama suka.. kita doa kan je r dorang

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

ituew la dah agak lama dah sebab dok tgk kat instagram nabila penuh ngan gmbr dia ngan johan

MamaEma said...

muga hubungan mereka berkekalan hendaknya

Rai said...

sama2 lah kita doakan..payah jadi celebrities ni kan.. semua pun dilaporkan..hehe..

LydSunshine said...

Wah... berita gossip ari ni KA. Heheh. Ngaku kan senang. Nak sorok plak. Kawen cepat lagi afdal ye tak?>

:: Mrs.Eady :: said...

semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat..

Wanieys said...

doakan jer la diorang bahagia ;p

ieja amieja said...

semoga jodoh kali ni berpanjangan buat nabila..

Sue-Rya Qistina said...

alhamdulillah klau ianya benar. dpt lah c kecik tu merasa ksh syg seorg ayah. dan moga johan bole menjadi ayah dan suami yg boleh membimbing anak dan isterinya. insyaAllah :)

faraherda. razalan said...

Cinta tu indah; Pada yg menghargainya.

=D

izzah said...

biasala dunia artis...nafi2 last2 skali mmg betul...

Cinta Misteri said...

Kannnnnn...bella pun rasanya bkn gadis tk baik shingga menjanda. Salah bks suaminya juga dulu kan yg buat hal. Harap johan yg tahu byk hal2 agama tu, boleh tunjuk ajarkn bella mana2 yg baik.
Happy for both of them...

izz iizza said...

tapi dia masih kata kawan baik kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...