Tabung Masa Depan ...

Thursday, July 05, 2012

RM 118 Dapat BlackBerry 7/7/2012 Sahaja

Jom ramai2 kita pergi serbu Bluecube yek!
CELCOM Axiata Berhad (Celcom), penyedia telekomunikasi mudah alih pertama di negara ini menawarkan BlackBerry Curve 9320 dengan harga semurah RM118 kepada 200 pelanggan pertama hanya pada 7 Julai ini.

Tawaran sehari itu membabitkan kedai Bluecube di Pavilion Kuala Lumpur, 1Borneo Mall Kota Kinabalu dan The Spring Kuching apabila pelanggan hanya perlu mendaftar pelan RM88 dengan kontrak 12 bulan.

Ketua Pegawai Pemasaran Celcom, Zalman Aefendy Zainal Abidin berkata, model terbaru itu diperkenalkan Celcom dalam usaha memanfaatkan perkhidmatan BBM, rangkaian media sosial dan sambungan yang baik oleh syarikatnya.

“Penggunaan BlackBerry menepati keupayaan Celcom yang mampu menawarkan liputan meluas dan stabil,” katanya.


( MetroOnline )
 Sumber Baca Kat Sini!

24 comments:

Nyue said...

murah sgt2 kot..ahahahahaha.....

untung la kpd yg beli tu...

:: Mrs.Eady :: said...

murah nyer!!

Mrs Velentine said...

best tak minat pakai postpaid

Anum said...

serbu

KhaiRin : anies said...

aiseh... x minat la BB hehehe. jebnama lain x de ke?

pizli said...

Kena ambik plan yang malas tu.

Admin said...

arghh kenapa tak de kt JB...

kakcik said...

Murahnya. Tapi pada tarikh itu kakcik berada di Alor Setar. :(

ieda said...

kejam kann
200 pelanggan pertama ke ??
kalau 2000 pelanggan tuu ada jugak aku sempat kan hurgggg

wan nurul hezrina said...

murah tapi malas arr pakai postpaid

LiYa HaNiF :: said...

sure takkan berkesempatan... hehe

bayangkanlah kalau org beratur menunggu kat sana sekali dia kata maaf encik awak pelanggan yang ke 201 hehe sian je ... :)

Prettywrite said...

alamak..kita ada nokiaberry jer cukuplah..hehehe

New Hope said...

salam,

argh miss

KLIK: ISU MATRIKULASI DAN PELAJAR INDIA

Zie said...

Murah tu..

ummiarissa said...

betul2 dapat ke?jangan ada yang beli kat belakang pula...sebab murah sangat ni..

QueeN TerataI said...

ramailah org kat pavilioon nnt... hehehe

Pn. Sheila@CC said...

pakej RM88 sebulan... ok juga tu... mesti ramai ler yang serbu kan...

maszmadi said...

alorrr baru kuar ker? dah guna pon pakej dia pon... huhu

aNIe said...

Salam Kesuma... akak tak minat blackberry...

Kesuma Angsana said...

Sorry... again comment utk semua yg sudi singgah n komen.. time nk reply tulah keje dtg bertimpa2 harap2 paham ek

Wanieys said...

murahnyer...kena serbu cepat hihihi

faraherda. razalan said...

Wahh! Murah. Tapi sy takde bajet utk beli henpon baru. Huhuhuhu!

Sue-Rya Qistina said...

murah sungguh. kt thailand terkenal giler ngan BB ni. kita kt msia ni samsung/iphone. maybe sbb xde org nk pakai BB dh kot skang ni. tu yg buat promo. hehehe

anisalya said...

suka tgk tipon tp bila nak beli rasa macam sayang pulak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...