Tabung Masa Depan ...

Saturday, July 07, 2012

Rocker Ella Dijangka Nikah Hari Ini

Rasanya dah banyak kali dengar cerita tentang Ratu Rock Kita Ella, nak mendirikan rumahtangga.  Tapi semuanyer tak pernah menjadi kenyataan sebelum ini. Akhirnya di usia beliau yang menjangkau 46 tahun, Ella bakal dinikahkan dengan jejaki pilihan beliau Azhar Ghazali hari ini, 7/7/2012 di kediaman keluarga beliau di Kelang, Selangor.

Dalam pada itu, Ella berkata, majlis pernikahan itu nanti akan diadakan secara sederhana dan hanya keluarga terdekat kedua belah pihak dan kenalan rapat sahaja diundang. Ella menjelaskan, pihaknya bukan tidak mahu menjemput ramai orang tetapi menghormati permintaan keluarga yang inginkan kesederhanaan untuk majlis pernikahan tersebut.

"Insya Allah majlis resepsi nanti pada 1 Disember depan di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya saya akan jemput lebih ramai tetamu," katanya.

Ella bersama Azhar iaitu seorang juruterbang syarikat penerbangan Firefly yang berusia awal 30-an mula mengenali antara satu sama lain sejak sembilan tahun lalu, namun hubungan itu menjadi lebih serius tiga tahun kebelakangan ini.

Tahniah buat Ella.  Moga kekal selamanya!

Cerita lanjut leh baca lagi Mstar Online

Katanya yang ini gambar Ella dan bakal suami beliau Azhar (si pilot itu ). No komen!




















( Neway Happy Weekend Semua! )

32 comments:

hairy said...

smpai juga jodoh dia...! kena pggl dia mak..sbb dia muda mak saya lg..haha

Pink Lavender said...

suka tgk ella yg manja...ella rasa...

ieda said...

x sabar kan ... akhirnya dia kawinnn jugak ;)

onlajer said...

kita suka he

IntaNBerliaN said...

alhamdulillah.. kawen jugak akhirnya...

wantie said...

akhirnya tamat juga zaman anak daranya tu yer. tahniah

semoga bahagia

wani sc said...

moga jodoh berpanjangan. lama tunggu ni :)

Papa Mifz said...

akhir nyer sampai jugak jodoh ratu rock malaysia ni yer...

Ietams said...

Tak sabar nk tngok gambar pengatin beliau

Knor said...

tak sanggup nak tgok dia lentok sana lentok sini..harap2 masa nikah tak lentok melentok ye puan ella..

kasihredha said...

Alhamdulillah sampai juga jodoh dia...semoga bahagia hgga akhir hayat :-)

Kesuma Angsana said...

jgn lah mcm tu dik. apapun dia tu anak dara lg hehehe.. opss yg dh nak kawin

Kesuma Angsana said...

tp kgd terlebih manja buat saya rasa, saya rasa nak w.....k hihi

Kesuma Angsana said...

yup, x sbar nak tgk dia jd pengantin akhirnya

Kesuma Angsana said...

weh betul ke suka ? ke ko frust kihkihkih

Kesuma Angsana said...

IB : happy or her kan!

Kesuma Angsana said...

wantie : yup doakan yg terbaik utk dia!

Kesuma Angsana said...

..mudah2an begitu hendak nya!

Kesuma Angsana said...

begitulah klau sudah tertulis jodoh dia kan

Kesuma Angsana said...

me toolah!

Kesuma Angsana said...

betul tu knor hehe

Kesuma Angsana said...

kak kasih : begitu juga doa saya buat ella n psgn !

Nizam.Ariff said...

...dan akhirnya ratu rock menjadi permaisuri sehari...

Alieza Dayasari said...

Moga jodoh berpanjangan... tahniah..

mayangsayang said...

akhirnyer ella.. tak lama lagi dpt anak lak...

Kesuma Angsana said...

yup tahniah buat ella

Kesuma Angsana said...

yup tahniah buat ella tu yek

Kesuma Angsana said...

doakan saja lah ye mayangsayang

Anonymous said...

I want to tο thаnk yοu fοr this good гead!
! I certainly еnϳoyed every bit
of it. I have you bookmагked to check out new stuff
yоu post…

my web-sіte: quick payday loans

Anonymous said...

Hi to all, thе contents presеnt at this site
are genuіnelу amazing foг peοple eхperiеnсе, ωell, kеep
uρ the good work fellows.

Feеl free to ѕurf to mу homeρage small loans

Anonymous said...

whοah thіs blog iѕ fantastic i love
studying уour pοsts. Stay uр the great
work! Yοu realize, lοts of individualѕ are searching аround for
this info, you cοuld aіԁ them greatly.


my wеblog - payday loans

Anonymous said...

Hi there, simply was alert to yοuг blog thru
Google, and found that it's really informative. I am going to watch out for brussels. I will appreciate for those who proceed this in future. Many people will be benefited from your writing. Cheers!

Also visit my web page payday loans

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...