Tabung Masa Depan ...

Friday, July 20, 2012

Sehari Menjelang Ramadan

InsyaAllah, esok seluruh umat Islam di Malaysia akan mula menjalani ibadah puasa.  Semoga ditetapkan iman kita dan diberikan kesabaran dalam menempuh cabaran berpuasa ini.



SUMBER DARI SINI

Akhir tinta,

Tiada hari seindah JUMAAT,
Tiada kata seindah ZIKIR,
Tiada ibadah seindah SOLAT,
Tiada bulan seindah RAMADHAN,

Salam Ramadhan Al-Mubarak untuk semua dan again, Selamat Berpuasa!

54 comments:

Anum said...

alhamdullilah masih berpeluang menyambut ramadan

Knor said...

alhamdulillah,masih bernafas..selamat berpuasa,insyaallah.

Yana Aina said...

Selamat berpuasa KA :)

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

semoga nafsu makan pun boleh control waktu nak berbuka nnt...semua nnt semua nmpk sedap ngeee

Aishah Jahirah said...

salam jumaat dan slmt menyambut ramadhan...slmt berpuasa esok.;)

pizli said...

Selamat Berpuasa ye.. :D

Yumida said...

salam ramadhan jgk sis KA ..moga ramdhan kali ini diisi dgn amalan kebaikan kita....esok..puasa! :)

mummY daniSha said...

sy yg ke 441 eheee

Kesuma Angsana said...

moga ramadhan terbaik buat kita semua

eB said...

salam Ramadhan dari TLf & maafkan segala slh & silap... smoga Ramadhan kali ini, IBADAH kiter lebih diberkati. aminnnnnn

tc yer :)

Kesuma Angsana said...

InsyaALlah knor

Kesuma Angsana said...

Tq Yana

Kesuma Angsana said...

Ayu, yg tu biasa minggu yg pertama, masuk minggu ke 2 nafsu makan dah mula menurun dah he he he, apapun puasa ni selera anak2 yg lebih utama kan!

Sue-Rya Qistina said...

selamat berpuasa sis! semoga ramadhan kali ini penuh makna :)

Kesuma Angsana said...

sama2lah kita

Kesuma Angsana said...

Dan jgn lupa kunci jam tuk bangun sahur yek!

kay_are said...

followr num 777, selamat berpose! jangan ponteng2 ye =P semoga ramadhan tahun ini lebih baik dari tahun sebelum nye.. =)

:: Mrs.Eady :: said...

Salam ramadhan :)

mama aryan said...

salam ramadhan...<3

NUNU EERA said...

salam ramahdahn.. ;)

Kesuma Angsana said...

insyaAllah

Kesuma Angsana said...

tq

Kesuma Angsana said...

sama2lh kita eB

missha said...

selamat berpuasa KA :)

Kesuma Angsana said...

tq Sue-Rya

Kesuma Angsana said...

okeyh tq

Kesuma Angsana said...

moga diterima semua amalan kita ye

Kesuma Angsana said...

sama2lah kita yer

Kesuma Angsana said...

tq dik

Kesuma Angsana said...

tq ye

Kesuma Angsana said...

tq missha

Wanieys said...

salam ramadhan untuk KA dan keluarga :))

Zatil Hulwani said...

salam ramadhan KA...dah follow balik...144..^_^

~MyLady~ said...

salam sis, slmt berpuasa ..
salam ramadhan utk KA dan family tercinta..

http://blogdearlady.blogspot.com/2012/07/selamat-sambut-ramadhan-2012.html

adyna said...

semoga ramadan kali nie dapat kite kutip ganjaran pahala ramadan :)

izan mama mia said...

salam Ramadhan....slmt mula berpuasa esok yer..

wantie said...

semalam nonton semanis kurma. Rasa kerdil nya kita di sisi Allah. Semoga Ramdhan tahun ni amalan kita di berkati Allah. semoga pintu pintu syurga itu di buka untuk kita.

Kakzakie said...

Selamat menjalankan ibadah puasa yg menjelang esok KA dan maaf juga dari kakak

Zie said...

Semoga kita mendapat berkat ramadhan tahun ni
selamat berpuasa KA

GincoMerahJambu said...

salam ramadhan KA! semoga segala amalan diberkati.

ieja amieja said...

alhamdulillah masih diberi kesempatan bernafas ..semoga esok msh ada utk menunaikan kewajipan dibulan mubarak nnt..

chot ok..! said...

slmt mymbut buln ramadahn ..singgh sini n follow :_)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Kesuma.Selamat menyambut bulan Ramdhan,semoga ibadah kita berlipat ganda dibulan yg mulia ini.Insyaallah

Mama Gee said...

Selamat berpuasa KA...
Nak masak apa sahur nnti? heeeehee

Maiyah said...

salam ramadhan..
smoga kita mndapat berkah dan peroleh kemenangan

maszmadi said...

salam ramadhan KA

anisalya said...

selamat berpuasa ye KA.

Kesuma Angsana said...

tq uols semua for yr komen ye! sgt2 KA hargai , again selamat berpuasa semua

Nurul Husna Mohd Hassan said...

selamat berpuasa untuk semua umat islam :)

Adylia Qarissa said...

salam ramadhan KA

Cik Kay Jue said...

selamat berpuasa.. :)

haz said...

selamat menunaikan ibadah puasa =)

9n0L4 said...

selamat berpose ye. ;)

izz iizza said...

selamat berpuasa..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...