Tabung Masa Depan ...

Saturday, July 14, 2012

Siapa Juara Master Chef Selebriti Malaysia


 (  Google )
Wah dah sampai final dah ye  rancangan ini. Finalis yang berjaya ke peringkat akhir pada 16 Julai ini ialah, Datuk Fazley, Juliza Adlizan, Farouk Hussein, Soo Wincci dan Angah Raja Lawak.

Siapapun pemenangnya, yang pasti rancangan ini berbentuk amal dan kebajikan.  Sebabnya, setiap peserta yang menyertai Masterchef Selebriti ini mewakili satu badan kebajikan untuk menyumbangkan dana. Sebagai contoh, Fazley (Persatuan Kebangsaan Kanser Malaysia), Angah (Pertubuhan Kebajikan Orang-Orang Kerdil), Juliza (Persatuan Kebangsaan Angin Ahmar Malaysia), Soo Wincci (Kiwanis Down Syndrome Foundation) dan Farouk (Pertubuhan Prihatin Sosial Malaysia).

Siapa lah yang bakal jadi juara yang pertama kan?. Macam dah boleh agak je!

Ok, semua, jangan lupa saksikan Masterchef Selebriti Malaysia Akhir, Isnin, 16 Julai ini, jam 9 malam di Astro Ria (104) dan Mustika HD (134).

25 comments:

ummiarissa said...

saya rasa soo wincci lah...he he he dari mula2 lagi dia ni baguslah dari segi attitudenya,displinnya dan konsistennya...dia pun boleh berkawan dengan semua orang...itu yang penting...

Nyue said...

Dato Fazley :) Yeahhhhhh....cnfrm !!

kasihredha said...

dah boleh agak dah kan...
go Dr go.....hihi

aNIe said...

Kesuma Angsana... akak tak kisah siapa yang menang...tapi pilihan akak tak menyebelahi Juliza... sebab dia tu nampak kerek...!

TiranaAduka said...

Assalamualaikum wbth...

Salam perkenalan dari
TiranaAduka...
Selaku blogger baru ...memohon maaf atas kehadiran di blog ini.....tanpa diundang...maaf dari Tirana..

From TiranaAduka.....: Sakit Itu penghapus Dosa..

Jemput singgah blog saya.....jika ada kelapangan dari anda.....

Wasalam..
Ikhlas,
TiranaAduka...

TiranaAduka said...

follow blog kesumma

Ikhwan Suhaimi said...

Go Dokter Fazli !!
Angah Pun Ok ~

QueeN TerataI said...

errr... sya pilih antara dato fazley atau soo winchi...

Knor said...

agak2 siapa ye..fazli tak suka..
sbb dia mmg pandai masak..bg dekat agh atau faruok ajelah..

yg penting semua dpt menderma dkt bdn2 kebajikan..kan..kesuma

Nurul Husna Mohd Hassan said...

tak pernah tengok pun masterchef selebriti ni. hehe

Miss BaNu said...

sy sokong dato fazley yeah! =)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Siapa pun menang.. Selamat maju jaya kepada peserta-peserta.. Nanti kita tgok sape jadi juara.. ;-)

CikZaitul said...

mesti dato fazley menang..
tapi hati nak wincci menang! :)

Alynn Nyzaa said...

Dato Fazley :D
hehe...btw, nk mntk tlg bleh? klik link header sy ni http://on.fb.me/Mp2hgO & like gambar tu..
tq ea :D

Bicara Kak Noor said...

akak tak sabar ni tunggu siapa pememangnya nnti heee selalu takut lupa je sbb anak2 suka buka channel lain

izan mama mia said...

mmg dh boleh agak..mesti dr fazley...

MulutPayau said...

tak sabar nak tengok sape yg menang.....

Si Matatajam said...

harap farouk menang...

ALoNa CintamaniszLite said...

Ingatkan tadi...tgk takde pun. Bila tgk td takde..ingat esok. Rupa2nya Isnin, ye..hehe

keli menari said...

Hmm sapa ya yang menang

azievee said...

La dah nak akhir ker???Semua ada kelebihan masing2 kita tunggu & lihat....

Cinta Misteri said...

CiM suka dr.fazley..

Seb baik si propa AA adaakukesah tu dh kena kick

anisalya said...

katanya fazley akan menang. hehehe...

Kesuma Angsana said...

kawan2 , ini komen 1 for all yek!, tq sudi singgah n komen,
beruk band still bermasalah, nnti ok sya jgk balik okey.. apapun kita tunggu juara MCSM yg pertama ye!

izz iizza said...

rasa cam dr fazley jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...