Tabung Masa Depan ...

Wednesday, July 11, 2012

Wordless Wednesday 2 - Terlerai Kasih Sasha & Salyo Dengan Talak Satu!

90 comments:

Anum said...

ada hikmahnya

kasihredha said...

kesiannya..
Allah tau yg terbaik buat mereka

Kesuma Angsana said...

anum moga begitulah ye

Kesuma Angsana said...

kkasih , mungkin dh tertulis jodoh setakat ini kan

Mrs Velentine said...

dh jodoh smpi takat ni jer...

Suraya Baharun said...

setiap ape yang berlaku sudah tertulis...kita hambaNya hanya mammpu berdoa...

kakcik said...

Cantik Shasha bertudung. :)

Ietams said...

cantiknya sasha

bunga_rose said...

apsal ek cerai...cian pulak sbb dah kali ke 2 cerai shasha ni kan

atty's said...

semoga yg tebaik buat shasha

paripariputih said...

lagi kes penceraian semoga terbuka jalan utk derang rujuk semula... kesian kan anak jer... :(

Afasz said...

jodoh pertemuan di tgn Allah.

Wanieys said...

maybe ada hikmah disebaliknya....kalau itu jln terbaik yg mereka pilih semoga masing2 gembira

Ikhwan Suhaimi said...

we as observer ni,cume boleh cakap "jodoh die sampai situ" .

*btw thanks follow, Done Follow U!

sis intan said...

..mcm mudah sgt benda ni berlaku dikalangan artis...apa puncanya? ..

Rai said...

yang kesian anak2..eh tapi syasya ni ada anak ke ek?
sori mmg tak berapa nak up to date pasal retis..

Rinna said...

Mungkin ini adalah jalan yg terbaik buat mereka..

Zie said...

mudahan ini yg terbaik buat mereka

wahida said...

sedih...takde angin takde ribut tetiba bercerai...

kesian kat anak...huhu...

Atia Adina said...

sedihnya kan?

wantie said...

tak suka ar bila dnegar ada org bercerai berai ni. anak yg jadi mangsa.

Kakzakie said...

Apabila terlafaznya cerai sepasang suami-isteri akan bergegarlah tiang arasy walau ia dibenarkan dalam Islam...

Masz Sidek said...

sampai situ jer jodoh mereka...

cendol said...

kesian..sedih membacenye..ape nak dikatoo..saboo je la

hairy said...

xde jodoh tuh..redha ja..hehe...dunia glemr ni cepat ja brcerai kn..

Cinta Misteri said...

Hurmmmm nk buat cmne,,

*sehati brdansa dah tk sehati

Daddy Ziyyad said...

tiada apa yg saya hairan/terkejut..

ini budaya / style artis

Bazilah (^0^) said...

hmm, kesiannye. Harapnye ni adalah keputusan terbaik mereka

Sari Yusa Ibrahim said...

sad ending... kan..

ArELeEz said...

takziah utk diorg.. hmm.. ingtkn still buleh diselamatkn. sbb syg la marriage diorang nih. sbb nmpk cam loving couple je..

IntaNBerliaN said...

sian pulak.. apa2 pun moga mereka berdua bahagia dgn kehidupan slps ni..

ummiross said...

Alamak sedihnya, moga kasih bertaut kembali.

syiela said...

Ada hikmah di setiap kejadian...

cantik shasha berpakaian begini

Knor said...

setuju dgn kak zakie...dunia artis hya mereka saja yg tahu...

Ati Masrif said...

sedih juga..

kesian pada anak :(

Noor said...

ksiannye shasha..xsngka jd bgini..emm..apapun sy tag cik kesuma join segmen..

http://loveprettydinda.blogspot.com/2012/07/segmen-free-doodle-cute-bertudung.html

Maisarah Azmi said...

betul.. cantik bertudung..

maszmadi said...

sudah ditakdirkan jodoh mereka sampai di sini, moga ada kebahagian di masa mendatang...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Moga bahagia dengan kehidupan masing2 selepas ni...

Qhaifa Nur said...

jodoh ketentuan dari ALLAH...

THE LEKAT LEKIT STORY said...

sudah tertulis jodoh mereka hanya setakat itu.. mungkin perpisahan itu membawa seribu satu kebaikkan di masa akan dtg siapa tahu

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

rsnya ini perceraian kali kedua kan?

ieda said...

huhuhu sayang
bercinta dan kawin bukan main cantik dan sepadan
x sangka x berkekalan kan
siannn kat anak yg masih kecil huhuhu

Kesuma Angsana said...

betul tu

Kesuma Angsana said...

suraya ; mmg benar tu

Kesuma Angsana said...

mmg cantikkan kakcik, saya pun suka tgk!

Kesuma Angsana said...

kalau dia bertudung lebih cantikkan

Kesuma Angsana said...

entahlah rose ! hanya dia n bekas suami saja yg tau puncanye

Kesuma Angsana said...

yep, doakan yg baik2 aje

Kesuma Angsana said...

PPP ; mmg paling kesian kat anak yg comey tu

Kesuma Angsana said...

benar tu

Adylia Qarissa said...

kalau tak silap dkna, pasangan nie baru je masuk tv bagi rancangan semanis kurma..

Kesuma Angsana said...

wanieys doakan saja ye

Kesuma Angsana said...

betul tu.. n tq yek

Kesuma Angsana said...

no komen dah

Kesuma Angsana said...

rai ada sorang n mmg cute. tgk entry saya sbelum ni!

Kesuma Angsana said...

betul tu rinna

Kesuma Angsana said...

mudah2an zie

Kesuma Angsana said...

hurmmm.. mmg sedih

Kesuma Angsana said...

betul tu wantie. kesian kat anak bila berlaku perceraian ni

Kesuma Angsana said...

kakzakie betul tu antara perkara yg paling dibenci Allah swt!

Kesuma Angsana said...

begitulah

Kesuma Angsana said...

cendol.. betullah tu

Kesuma Angsana said...

hairy.. tulah pasal

gadisBunga™ said...

ini ujian dan pasti ada hikmahnya...

Kesuma Angsana said...

betul tu.. wlcome back yek! happy to c u again

Kesuma Angsana said...

tp daddyziyyad yg x retis pun ade yg bercerai berai hehe

Kesuma Angsana said...

harap2 begitulah

Kesuma Angsana said...

very sad one!

Kesuma Angsana said...

entahlah.. mcm tiba 2 je kan

Kesuma Angsana said...

doakan sajalah

Kesuma Angsana said...

ummiross : mungkin dh tertulis jodoh setakat itu

Kesuma Angsana said...

sokong u!

Kesuma Angsana said...

mcam tulah

Kesuma Angsana said...

mmmg kesian pada anakkan

Kesuma Angsana said...

noor : ok tq, free2 saya terjah yek

Kesuma Angsana said...

sara : KA pun suka tgk dia bertudung

Kesuma Angsana said...

moga begitulah hendaknye

Kesuma Angsana said...

insyaAllah

Kesuma Angsana said...

betullah tu

Kesuma Angsana said...

mungkin juga kan

Kesuma Angsana said...

yes, kali yg kedua buat kedua2nyer

Kesuma Angsana said...

tulah ieda, mmg kesian kan anak tu

Kesuma Angsana said...

ye ke? x tgklah pulak

Kesuma Angsana said...

GB : betul tu!

Nizam.Ariff said...

Aduhai....

lelamaisara said...

Jodoh pertemuan di tangan tuhan...

Kesuma Angsana said...

dh xde komen yek!

Kesuma Angsana said...

yup betul tu

kaishin said...

kalo itu je jalan penyelesaiannya..redha

hanya Allah tau apa yg tersirat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...