Tabung Masa Depan ...

Friday, August 03, 2012

Ending Dejavu Di Kinabalu (Alternatif) - TQ tonton.com.my

Terubat juga kecewa di hati
Bila google2 dapat tahu ini
Ending Dejavu Di Kinabalu ada lagi satu versi
Tapi di tonton.com.my, kenalah tengok sendiri!
Sebab yang ini, KA sangat puas hati
Walau berakhir dengan sedih sekali

Bagi KA ending yang satu lagi itu
100% lebih baik dari yang semalam sebu
Sampai KA terasa  nak nangis tersedu2
Dengan pengakhiran kematian Nadira yang cukup pilu
Sehabis Ammar bernyanyi syahdu
Lagu kenangan di Kinabalu....




Masih teringat2 lafaz kata Ammar
'Dengan Nama Allah
Saya berjanji akan mencintai awak sehingga nafas terakhir saya!'
Uols tengok sendirilah ye!
Ok, habis sudah cerita ni..............! Layan je ini untuk kenang2an




( gambar2 pinjam google )


34 comments:

Mrs Velentine said...

tpsya suka bazli..hehe

Sue PeLik said...

huhuhuhu tak tengok lagiii baru baca ayat diaaa perghhh sedeh ~ :(

SYANI said...

Saya pun lagi suka ending Nadira-Ammar. Walopun si Nadira mati tapi jalan cerita lebih kemas berbanding ending Nadira-Bazli.

Rai said...

hehehe..tengok jugak semalam..awal2 saya cakap kat husband..mesti mati nadira ni..hahaha..

Sufia Mahzan said...

Tapi tak suke org kacau tunang org menang..hehehe. Saya rasa ending Nadira mati, 2-2 melepas lagi syok..hehe

AnneRaini said...

betul tu. ending bazli tu ending tangkap muat. garapan tak kena langsung..Erma sendiri kata ending Bazli tu keliru. Ni tv3 ngada2 soh undilah ni pdhl skrip asal ending Ammar ni..

Cik Jajika said...

Wahh...seyes ayat romantik gila.. saya pun agak nadira ni mati..rupanya dengan ending si ammar...oh tidakkk...keke

wantie said...

ruginya saya tak ikuti citer ni. non ado masa. nampak mcm best je citer ni sebab ramai yg memperkatakan tentang cite ni.

Dylla Abas said...

oh,akhirnya Nadira tu mati...? alahai...siannye kat Ammar :(

Mama Gee said...

huhuhu dh agak dh erma dh buat ending lain...yg tv3 gatal nk buat sistem sms bagai tu naper...dah jalan cerita cam tak logik..main tangkap muat jek....adulaaa

Wanieys said...

dh abis pun cita ni kan hihi

Kakzakie said...

Maaf tak boleh komen banyak sebab kakak tak tonton pun KA..

Nizam.Ariff said...

aku pun rasa ending semalam macam kurang kena, klimaksnya habis gitu je...

SURIA AMANDA said...

x sempat tgok..ciss..x puas hati betul la..

Maisarah Azmi said...

suka betul KA ngan cerita nie kan?? huhu.. xsempat nak tengok

:: Mrs.Eady :: said...

alamakk tak layan citer nie...

mamyharraz said...

nak tgk kt tonton tp password lupa..hmm

kasihredha said...

sad ending ye....sebak kalau tgok cite mcm ni

Rasp said...

oopppss tak layan citer nie aaa so tak leh nak komen :)

Kak Izan said...

alamak tak layan laaa.. :)

Ikhwan Suhaimi said...

Sedeh sebab pengorbanan.. bukan happy ending Ammar & Nadirah.walaupun.. nadirah pergi jua akhirnya.

anaa said...

dah 2-3 blog kengkawan dok citer pasal dejavu ni.. hee, sedap ehh... kak ana tak tengok.. tivi kat umah pasukan yang konker tengok katun..

paridah said...

KA kak tngok episod 1 kak rasa citetu mcm adapted drama korea lps tu trus xkisah lg...

Zura@Iwan said...

tak dpt layan pun cite ni ptg2...x sempt..hihi

hazwan hairy said...

hahah ramai gila layan drama ni upanya....

Cik Aini said...

sy pun suka Bazli sbb Bazli terlalu baik dan byk berkorban tuk nadira :)

rossysweety said...

salam..

tak pernah ikuti cerita ni sbb tak suka si aqasha tu..hehe

Nur-nba said...

Tak sempat tengok sebab ada majlis iftar di sekolah.. Kena tengok TONTON TV3

mummY daniSha said...

huuuu..sedeylaaa...nagess!hover kan ?hahaa

izz iizza said...

la ada sambungan lain lagi ker..ingat dh habis dh semalam..

azievee said...

la ader versi lain ker? nak kena tengok nie

Shahril Nasir said...

ramai kata cita ni best...betul ker??

Misz J said...

suker ammar jeh...yg lain slooowww sggttt...pening...

Aine Ainun said...

heheee...

x layan sangat citer ni,
kalo layan nanti asik tertunggu2 jek=)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...