Tabung Masa Depan ...

Wednesday, August 08, 2012

Lagu Raya Yang Anak2 KA Suka Sangat By Anuar & Ellina

27 comments:

Dkna Abza said...

tak nak denagr lagu raya hati hiba huhuuu

Mrs Velentine said...

sya pun suka lagu ni

CikMai said...

comel je anuar zain time nie.haha...anuar zain nie sebaya ayah mai :P hewhewhew....

ckLah @xiiinam said...

Kira malar segar juga lagu ni. Disukai sampai kini. Budak 2 orang tu pun dah dewasa sekarang. Masa ckLah daftar tahun pertama di UM 1997 dulu, Elina daftar Asasi Sains di kolej kediaman yang sama. Tapi lepas tu, dia masuk UiTM, ambik muzik kot...r

eB said...

mine tooooooooooo :)
tapi yg 1st sepasang krg biru. :)

Nora Karim said...

betul la... budak2 mmg suka lagu ni...

ummiarissa said...

sangat nostalgia...lagu wajib hari raya...teringat lagi beraya di rumah Ziana Zain di Shah Alam..lama sangat dah...

TiranaAduka said...

Assalamualaikum wbth...saya suka lagu raya dari blackdogbone......
sis tahu sis...?

eita said...

dulu suka sangat dengar lagu ni...tambah plok memang minat giler kat anuar zain...

kasihredha said...

lagu lama ni..
akak pun suka

~Sweet Honesty~ said...

sweety pun suka lagu ne..evergreen..

Hans said...

lagu nih memang sedap :-)

Sue PeLik said...

huhuhuhu lagu zaman bila neh
?? huhuhu

Miss BaNu said...

suke gak ngan lagu ni..lagu raya yg best..

kaishin said...

sy pun suka lagu ni..hehe

azievee said...

suka semualagu raya...terutamanye lagi Ahmad Jais hehehe

Mas Sani said...

Suka...suka....suka....

Herma Julianny said...

sy pun suka dgr lagu ni...^__^v

Suraya Baharun said...

suka gak lagu ni...:)

MizzTina said...

lagu ni catchy!!

Kak Izan said...

:).. bukan anak KA jer yang suka... sumer suker :)

Mama Gee said...

g suka lg selamat hr raya - saloma & suara takbir P-ramlee... :)

wahida said...

lagu raya yg lama2 semua pun sedap...lagu raya yg baru semua pun hampeh...huhu...

NurSalihah Norman said...

saya pun suka... saya akan ulang banyak kali lagu ini sbb comel sangatt heheheh...

Kesuma Angsana said...

komen 1 for all yek, TQ for all the comments, sgt2 KA hargai

Wanieys said...

wani pun suka hehe

Che Rosliza Che mat said...

Cr pun suka lagu nie...lagu nie punyaah lamakan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...