Tabung Masa Depan ...

Friday, August 10, 2012

Lajunyer Airmata, Lihat Iklan Raya 2012 Bernas Semalam

Baru je tengok iklan ni semalam di TV3
Bibir KA kelu tak terkata apa 
Tanpa sedar menitis airmata
Sayu hiba terasa
Rindu menerpa menggetar dijiwa
Hibanya hati tidak terkira
Hanya yang pernah merasa
Akan mengerti erti kehilangan yang sama
Al-Fatihah jua untuk Arwah Abah tercinta
Di pagi Jumaat yang mulia
 

39 comments:

Kakzakie said...

Kakak baru pagi ini dapat lihat juga melalui N3 teman blog KA. Memang betul luruh air mata dibuatnya:(

Mrs Velentine said...

xle tgklah..huhu

:: Mrs.Eady :: said...

al-fatihah ~

wantie said...

tak tengok lagi iklan tu. BTW Alfatihah tuk ayah KA. kuatkan semangat ok. banyak berdoa & membaca al quran utk di sedekahkan kepada arwah. moga beliau tenang di sana.

kakcik said...

Lakonan kedua2 anak itu memang terbaik, kan? :)

yusuflaili(Goku) said...

terbaik..dari bernas!.

Aishah Jahirah said...

ramai yg cakap tersentuh dengan iklan ni....mmg tersentuh pun...

Fahz said...

mmg sebak bila tgk iklan tu.salam takziah buat KA.semoga roh arwah sentiasa dicucuri rahmat..Amin..

Rasp said...

al-fatihah...

memang sedih and taching kan...
message yg dibawa tu berjaya disampaikan!

KY said...

KY baru tengok ni, Allah hu akbar,

al-fatihah buat ayah KA dan kedua org tua KY

Sue-Rya Qistina said...

xdpt tgk youtube, kena block. ramai gak yg update kt fb psl iklan ni. nnt nk tgk thru phone. al fatihah buat arwah..jgn sedih2 k

Leeza dayasari [santai leeza] said...

teramat sedih..

ayut said...

tak tengok lagi..jap lg tgk..mmg bab mak ayah mesti mampu mengalik air mata :)

Anum said...

ala kena block....

Nizam.Ariff said...

aku tgk sikit kat TV pun dia punya tusukan kalbu memang jauh kedalam... huhhhuh

azievee said...

kawan sy tengok pun nangis...nak kena tengok nie sambil pegang tisu....

are_lin@yu said...

haissshh camna lh terlepas ni..huhu

fazitaismail said...

sedih sgat..meleleh air mata tgok iklan nie..

SURIA AMANDA said...

aisey...lom dpt tgok lagi la...

fiza said...

Ramai dok cter pasal iklan nih. Saya pon tgk gak mlm tadi. Sumanya speechless termasuk anak2 saya.

Daddy Ziyyad said...

panjang betul iklan ni kan...macam drama ..:)
apa apa pun, mmg sedih...
kebetulan entri saya pun tentang isu 'sedih di hari raya'

nur said...

dah tengok.. menahan air mata

eB said...

alfatihah
eB x pernah tgk lagi. mlm nih la kot...

Qhaifa Nur said...

iklan yang terbaik...
sedih sangat.....

mayangsayang said...

tengok dah KA.. menitik air mata .. sedih dan bayang kalau anak2 kita gitu ... wa wa wa wa wa

Cik Rongoks said...

ika xdpt tgk lg T_T

ieda said...

aduhhh memang mendamba jiwa
sedih sgt rupenya mak kanak2 bisu tuu dah meninggal dunia rupenyaaa huhuh

IntaNBerliaN said...

sy xtgk lg iklan ni dkt tv.. ramai yg duk cite psl ni...

Kesuma Angsana said...

tq kawan2 for the comments, sgt2 KA hargai, maaf x dapt nak reply satu2 akibat kekangan masa & kerja ye

Kak Izan said...

huhuhuhuhuhuhu... isk isk isk sedis *___*

sudipVSsenduk said...

akak ada adik yg pekak & bisu.. berdouble2 sedihnya

izan mama mia said...

huhuhu..sedey

Haryati Faizal said...

tak tengok lagi iklan ni, kat opis pun tak bley bukak, kenke diaorang block, sib baik blog bley bukak.

Suraya Baharun said...

memang sedeh sangat...berjujuran air mata ni...

Penyuluh Perikanan said...

537
kunjungan perdana untuk persahabatan kita
saya numpang follow 537, sudilah kiranya follow kembali
terima kasih

ALoNa CintamaniszLite said...

Sy ajak anak2 jgk tgk iklan ni....

anisalya said...

ramai dok post kat fb dgn blog. blm tgk lagi.

9n0L4 said...

iklan raye terbaik tahun ni. ;)

Wanieys said...

mmg sedih pun wani tgk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...