Tabung Masa Depan ...

Friday, August 10, 2012

Lampu Cantik Dari Bahan Terbuang

Kalau dah kreatif tu, barang2 terbuang pown boleh diolah dan dijadikan rekaan yang sangat2 menarik.  Macam botol2 terbuang ni ditransformkan menjadi satu deko lampu yang cantik untuk hiasan rumah.  





Nanti KA nak suruh paksa anak dara KA cuba belajar buat benda2 cam ni.  Tu botol kicap, botol sos, segala bagai botol banyak kat dapur rumah tu bolehlah nanti diguna pakai.  Umi dia yang nak jimat duit, anak pulak yang jadi mangsa . He He He.  Let's go green, selamatkan bumi kita.

( gambar2 google )

20 comments:

qasehraihan said...

sangat kreatiff

http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/pengalaman-naik-lif-bersama-ketua-polis.html

:: Mrs.Eady :: said...

cantik nyer!!

nur anis said...

kalau dah nama kreatif, apa pun boleh..jkagum!

bujal X said...

takut pecah~~he~~

Sue-Rya Qistina said...

wow! mmg kreatif :D

syiela said...

lreatifkan.. kalau KA blh suruh anak dara buat saya pula kena suruh diri sendiri heheehe.. sapa lagi la nak buat.anak2 kecik lagi huhuhu

kakcik said...

Memang kreatif. Cantik pulak tu. :)

BERT said...

cantik dan kreatif! mmg bagus kalo bahan terbuang ni dikretifkan.. macam2 boleh buat kan :))

Mama Gee said...

simple tp cun!

nuyui a.k.a miss YUI said...

kalau kretip mcm2 leh buat kan kak..

Suraya Baharun said...

cantik & kreatif..

Kakzakie said...

Kakak nampak kan KA ada org buat dari susunan sudu kecik KFCgam pada botol pun cantik tau. Kakak tak rajinlah..

Anum said...

kreatif2

fazitaismail said...

sgat cantik..kreatif kann..hehe harusss jgak belajar nie haha..

Cik Rongoks said...

perghh ! kreatifnye ! ^^

anisalya said...

macam2 boleh buat dengan bahan terbuang kan? nanti nak try tanam pokok dalam botol plastik.

Wanieys said...

cantik n kreatif :)

Si Matatajam said...

Ish sapa la kreatif sangat otak dia ni.. Cantik tu...

adyna said...

Hargai alam sekitar idea yg bagus ;)

Anonymous said...

They can be dressed up and explained a thousand different ways, but a cold, objective look at statistical reality demonstrates their utter futility. [url=http://www.bestonlineblackjackuk.co.uk/]blackjack[/url] this site The poker room features 20 tables. http://www.bestonlineblackjackuk.co.uk/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...