Tabung Masa Depan ...

Wednesday, August 15, 2012

Something Terjadi Today, But KA Redha Ajelah!


( Share Dari FB )

36 comments:

Zana Adieyza said...

yup.. rezeki Allah tu dtg dr pelbagai bentuk.. kena yakin bahawa setiap yg berlaku itu pasti adalah yg terbaik buat diri kita..

Kak Izan said...

betul betul betul...

KA : di kesempatan ini nak ucapkan selamat hari raya n maaf zahir batin.. :D

ღ cik faye ღ said...

betul kak...pujukla hati kan...insya allah, Allah is the best planner. yakin He's planning something much better than we hope.

KhaiRin : anies said...

betul tu! setuju!

Cik Aini said...

btul tu KA..
wpun sedih kita ttp kena redha sbb Allah mesti ada sesuatu yg lebih baik tuk kita..sabar ye KA..

selamat hari raya KA.
maaf zahir & batin =)

Yana Aina said...

bersyukur dgn ujian darinya membuatkn kt tabah :)

~ yus ~ said...

Mungki ada hikmah di sebalik yang berlaku, apa2 memang kena redha.

Selamat Hari Raya buat akak dan maaf andai ada terkasar bahasa selama menjadi rakan blog ni ya kak...

Anum said...

setuju

Momo said...

senyum K A...:)

Dylla Abas said...

betul tu KA..setuju :)

yusuflaili(Goku) said...

Ya..yang penting kita percaya pada ketentuaan-Nya.

Rasp said...

betul tu.... insyaAllah ada hikmahNya di atas setiap kejadian...

Rinna said...

Setuju sesgt.. Moga KA tabah menghadapinyaa..

Diana @ Didi said...

Insyaallah...Selamat Hari raya Maaf Zahir batin juga =)

Prettywrite said...

sabar ya kak..dugaan nak syawal..insyaallah macam akak kata Allah replace dgn something greater later..:)

atty's said...

apapun yg terjadi pada KA..kty harap KA sabar ye

Selamat Hari Raya & Maaf Zahir dan Batin KA

SURIA AMANDA said...

semoga tabah...bersabar...

QueeN TerataI said...

sgt betul tu KA.. sejak kebelakangan ni QUeen dahbelajar byk erti utk redha di ats setiap yg berlaku itu... Yakin pada Allah insyaAllah kita akan tenang

nur anis said...

insyaallah..akan ada hikmah di sebaliknya...

nur anis said...

insyaallah..akan ada hikmah di sebaliknya...

Suraya Baharun said...

perancangan Allah lebih baik...setuju dengan kenyataan KA tu..

syiela said...

Moga ada yang lebih baik menunggu di depan.Perancangan Allah kita tak tau.. sabar ye KA

::NureeN:: said...

betul3x...
:)
nureen pon sama, nk ucap slamat hari raya maaf zahir & batin.. :)

Mrs Lurve said...

setuju! benar Allah akan gantikan dgn suatu yg lebih baik jika kita redha n ikhlas menerimanya..

Nizam.Ariff said...

bukan senang nak pujuk hati yang panas untuk redha dengan perbuatan orang terhadap kita...


Selamat Hari Raya dan mohon maaf zahir dan batin...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

betul. Allah tu Maha Adil :)

Asmara said...

Bertabahlah. setuju dengna quote tu. Kene redha..

sis intan said...

...bykkan sabar...moga segalanya berjalan dgn baik.

izz iizza said...

betul tu..redha lebih baik..pasti redha dn sabar itu banyak hikmahnya..:)

Cendol said...

yup betul tu.sabo n redha je la.ade hikamh disebaliknye =)

mummY daniSha said...

setiap yg berlaku pasti ada hikmahnye =)

Miss Uya said...

sabar ye KA... ada hikmah..

what comes around, comes around...

Mama Gee said...

pujuk byk2 hati tu yaa...
InsyaAllah...semuanya ada hikmah yg kita tak nampak pd hari ini..

Cik Kay Jue said...

thnks for sharing...

Wanieys said...

tiap ujian tu ada hikmahnya :)

Kembara usia said...

Benar, kadang-kadang kita terlalu memikirkan sehari yang gundah sehingga lupa seribu hari yang membahagiakan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...