Tabung Masa Depan ...

Monday, August 13, 2012

Tahniahlah Ustaz Don, Kalau Cerita Ini Benar Belaka

KA dengar2 khabar angin bertiup kencang, Ustaz Don yang femes tu dah nak menamatkan zaman bujang beliau dengan tunang tercinta tu, Husna Zahry Rafie (pelajar jurusan perubatan di Universiti Kaherah, Mesir). Untuk makluman, Ustaz Don popular dengan program 30 Minit Ustaz Don yang bersiaran setiap Isnin hingga Khamis di TV AlHijrah jam 10 malam. Kat bawah ni gambar di hari pertunangan mereka.


 Dan yang ini  pulak katanye, kad jemputan perkahwinan pasangan tersebut.



Katanya lagi ,majlis akan berlangsung pada 2 tarikh /tempat yang berbeza iaitu pada 25 Oos 2012 - Penang dan pada 01 Sept 2012 - Kajang. Apapun kita tunggu ajelah pengumuman rasmi dari Ustaz Don sendiri yek! Tapi tak salah kan kalau KA nak ucapkan selamat & tahniah buat Ustaz Don. Moga jodoh kekal hingga akhir hayat.

KA teringat2 pula................ Allah S.W.T berfirman, “Perempuan yang jahat untuk lelaki yang jahat dan lelaki yang jahat untuk perempuan yang jahat, perempuan yang baik untuk lelaki yang baik dan lelaki yang baik untuk perempuan yang baik.” (an-Nur':26)

 
gambar credit : melyssanadiea.blogspot.com


49 comments:

kakcik said...

Semoga mereka berbahagia hingga ke syurga. Amin.

Mrs Lurve said...

sempoi ja kad raya ustaz don tue..

adyna said...

alhamdulillah..semoga Allah memberkatinya..amin

Wanieys said...

semoga ikatan perkahwinan yg terbina berkekalan hingga akhir hayat...amin

wantie said...

Tahniah! semoga Allah mempermudahkan segala urusan.

Shaiful Zaidi said...

salam...kalau benarlah berita ini...Tahniah buat us Don.

adibahfaizah said...

Semoga mereka dipermudahkan urusan dalam mendirikan masjid :D

SURIA AMANDA said...

semoga kebahagiaan milik mereka..amin..

Qhaifa Nur said...

moga mereka kekal hingga hujung nyawa....

Cendol said...

wahh wahhh tahniah bnyk2 le utk mrk!

eB said...

tmpg hepi buat mereka :)

Anonymous said...

Knapa yek serbsn dia cam benggali ikat serban?

rieda_ffya said...

tahniah..

Suraya Baharun said...

semoga hubungan mereka berkekalan hingga ke syurga..amin..

Riri Yoorin said...

alhamdulillah

kasihredha said...

akak memang selalu tengok 30 minit bsama Ust don tu.
Alhamdulillah lah kalau betul...suka2

syiela said...

tahniah.. wah tumpang gembira dengar berita ni

Saleha said...

semoga mereka bahagia dunia akhirat

aNIe said...

Salam KA..Alhamdulillah... aritu masa dia datang sini ada yang kata dia dah nak kawin dah... semoga mereka bahagia ameen

Haryati Faizal said...

tahniah, comelnye kad dia...

Anonymous said...

ustaz don dapat zaujah orang balik pulau

ayut said...

:) harapnya betullah cite ni..nk tgk gak majlis ustaz don cane.hihihi

Tinta Lana said...

Salam.

Alhamdulillah..masa mula2 tgk kad kahwin ustaz, mmg sempoi je. hehe.

Moga jodoh berkekalan hingga ke syurga sana.. :)

LYAfrina said...

comel kad kawin tu...

wah..bakal doc la bakan isteri ustaz don ni

Zie said...

kenduri kat mana tu? kalu kt bm boleh pi...

izz iizza said...

jarang tengok citer dia..apapun tahniah tuk dia..:)

ALoNa CintamaniszLite said...

Baguslah..ada jodoh mereka..kita doakan semoga mereka berbahagia hingga ke syurga

diera_nadiera ulalaaa~ said...

alhamdulillahh..perkara yg bek mang ptot di percepatkan. ^_^

babycomel said...

tahniah, semoga bahagia selalu.. suka sgt dgn ustaz don ni. ilmu yg disampaikan sgt mudah diserap masuk dlm kepala ni

gadisBunga™ said...

comelnye kad kawen depa!

Cik Rongoks said...

cantik kad tuuu.hihi

ieda said...

yg peliknyeee ustaz don x cakap ape2
tapi org dah duk sebuk pasal kad dia dan tarikh nikah dia..
dia senyapp aje ..
konpiusssss ........

Mishter Izwän said...

singgah sini utk pertama kali. kalau rajin singgah blog sy untuk mengeratkan silaturrahim sbg blogger :)

TiranaAduka said...

Assalamualaikum wbth...

sis KA...
semoga berkekalan amin.........


Wasalam..
Ikhlas,

boni kacak said...

kad dia sempoi je kan??ehhee

anisalya said...

semoga berbahagia sampai ke syurga.

azievee said...

Tahniah....cute giler kad kawen mereka

MulutPayau said...

tahniah...semoga mereka bahagia..

Dee said...

mesti cutekan pasangan ni nanti...

Miss Uya said...

suka lah kad dia...sempoi & cute

Che Rosliza Che mat said...

tahniah...dah sampai seru kawin hihihi

❤Kamsiah❤ said...

betul tu,lelaki yg baik utk perempuan yg baik2....

❤Kamsiah❤ said...

lupa pulak...sudi2kan amik kad raya kat blog saya yg tak seberapa...

BERT said...

Alhamdulillah.. moga mereka bahagia hingga ke syurga :))

Kancil 8349 said...

Alhamdulillah...dan Tahniah untuk mereka berdua

LydSunshine said...

Banyaknya komen entry ni. Tahniah ustaz Don. Rasanya betul kot berita ni. Kalo dah keluar kad tu maknanya itu seriouss...

wan nurul hezrina said...

alhamdulillah tahniah pd dua org yang sweetnie...alahai cumilnya kad kawin dia

Ira said...

Cantik la kad jemputan ustaz don.. :)

Si Matatajam said...

Semoga Allah Panjangkan Jodoh depa berdua... Comey kad tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...