Tabung Masa Depan ...

Wednesday, August 01, 2012

'Terkenang Semasa Dulu, Hatiku Terasa Rindu' - Pernah Dapat Message Ini X Dulu2



(GOOGLE )

Apapun, Nite, semua!..................


20 comments:

Sue PeLik said...

weeeeeeeeee hhihihihi romantis! :)

izz iizza said...

ada..ada tapi versi melayu la..:)

adibahfaizah said...

Aaaaa, comelnya. Ni yang teringat zaman cinta monyet ni. hehe

ummiross said...

Salam Ramadhan KA, salam bertemu kembali.

Hehe so sweet! Selamat beradu..

aReLaN said...

tak pernah pakai ayat tu.hehehe

FnF Simple Life said...

hehehe...teringat zaman cintan cintun ek... ;)

AZRUL AZMI said...

Hahaha... Tak penah dapat pom.... Hehehe.. Tak de hp dulu2...

Uncle Jonni said...

sweet.... huhuhuhu

~MakLady~ said...

Penahhhhh.... teringat masa skolah lagiiii..selalu dpt masa minta kawan tulis something dlm AUTOGRAPH....huhuhu sampai skrg masih ada lagi ayat cam gini yer..:)

Asmara said...

X pernah. Hihi..

Cinta Misteri said...

Surat cinta selit kt buku teks ke ni?? So sweet..

Mrs Velentine said...

x pernah..

qaseh johanna said...

ini masa zaman bercinta punya hal ni.. hehe

Pokok Manggis Depan Rumah said...

teringat masa dulu juga ;-)

Shaiful Zaidi said...

tak pernah.......

NurSalihah Norman said...

sooo sweeettt ^-^ tak pernah dapat pun T__T hahah...

Dylla Abas said...

sweet sgt...tp x pernah dpt pun msg macam ni..hee :p

ღ cik faye ღ said...

comelnya...ni mesti mesej dari hubby KA ke? romantiknya heheh...

Wanieys said...

xpernah dpt pun huhu

9n0L4 said...

huhu. kiut. byk lagi katun kiut bajet romantik kan. hee.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...