Tabung Masa Depan ...

Wednesday, August 08, 2012

Wordless Wednesday 2 - Kreativiti & Dekorasi Menarik & Peliknyer Rumah2 Ini











( semua pinjam kat cik encik google )

26 comments:

Masz Sidek said...

memang menarik... kos nak buat mesti mahal..

CtAyue said...

memang pelik..hehe.. cute pulak rumah yg gambar keenam tu.. :)

Mrs Lurve said...

yg no 1 tue cantik, colourful je..

Wanieys said...

mcm2 pattern ada hihihi...manusia ni pandai mereka

Mama Gee said...

uniknya...suka rumah yg hijau tu..mcm rumah telletubbies....tak pun rumah hobbit..hehe

AsmaAqilah said...

wow!
follow saya ye

lieyalatif said...

menarik...tapi pelik laaa...takut ar nak dok umah tu KA hihihihi

qasehraihan said...

aah boleh tahan pelik..

Raudzah Zahari said...

so cute...sedang nak digest gambar-gambar ni..sure berkenan habis dgn yang first one

wantie said...

gini la jadinya kalau nak lain dari yang lain. haishh.. sampai jedi pelik terus aih.

izz iizza said...

ni sah rumah x leh duduk ni kan..:)

SURIA AMANDA said...

ada ke orang nak tinggal kat rumah mcm tu...

Kak Izan said...

hihihih.. agak2nyer nak duduk yang mana yer...:)

izan mama mia said...

suka rumah atas pokok tu..cantik

eB said...

kretif betol drg kan? :)

Haryati Faizal said...

biar betul KA, pelik semacam je...

mamyharraz said...

menakjubkan.

Kakzakie said...

Masa mula-mula nampak dulu kakak pun rasa pelik. Cari publisitilah KA

Anum said...

unik

Cik Rongoks said...

terbaik !

anaa said...

penghuni2 rumah2 ni pun agaknya mesti pelik2 gak kann..

:: Mrs.Eady :: said...

2 minggu depan nak pergi umh terbalik sabah tu.. :)

QueeN TerataI said...

adoiii agak2 dlm rumah tu terbalik gak x? hehehe

Ikhwan Suhaimi said...

No.6... dahmacam teletubies punye rumah!

Kesuma Angsana said...

again komen 1 for all ye, TQ really appreciate komen kawan2

Che Rosliza Che mat said...

memang pelik dan unik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...