Tabung Masa Depan ...

Wednesday, August 08, 2012

Wordless Wednesday 3 - The Deepest Step Well Di Dunia Ada Kat India

21 comments:

SYANI said...

Jenuh nak turun tangga..

Anum said...

cantiknya

Wanieys said...

Subhanallah...cantik

ViviLim@Mrs.Nurulazmi said...

cantik! kalu terjatuh dari tangga tu, tergolek2 sampai ke bawah memang parah terus masuk dlm air hijau tu :)

MaMa Rey said...

turun penat naik pun penat..tapi memang cantik tempat tu..

Izzati Suhaide said...

tingginyerr..

:: Mrs.Eady :: said...

Subhanallah cantik nyer..

yusuflaili(Goku) said...

Mak..ooi,tinggi ke dalam ni sebenarnya..sebijik macam kuih lapis pun ada..apa2pun memang cantik!.

Sue-Rya Qistina said...

yg nak turun naik pun penat. yg tgk ni pun penat jugak. kihkih

wantie said...

tu dia tinggi giler tangga dia. mau tercabut lutut kalau naik ni.

Kakzakie said...

What so special the well made till like that? Menakutkan kalau tergelincir memang terus gol..

maszmadi said...

allahuakbar..... ngeri jerk kalu dtg sini... tgok dari atas jerk la jawabnye.. hehe

Riri Yoorin said...

cantik tapi bley kurus nk turun.. n air dia bersih ker tuh

Kak Izan said...

huih..jenuh nak naik turun nie... confirm kuruslaa... :)

Zie said...

banyaknya tangga, gayat, seriau semua ada

Herma Julianny said...

hebat!
tapi rasanya tak sanggup nak turun tangga tu..=p

Mama Gee said...

mak aihh...gayat maaaaa

Nora Karim said...

subhanallah... tapi tgk gmbr pun rasa gayat... hahaha

Kesuma Angsana said...

sorry, kawan2 x sempat nak balas komen satu2 tp sgt2 KA hagai komen2nyer

9n0L4 said...

mak oiiiiiiiii tangge die. seram pulak menengoknye. hee.

Che Rosliza Che mat said...

Tak sanggup nak turun tangga dan naik tangga..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...