Tabung Masa Depan ...

Wednesday, August 15, 2012

Wordless Wednesday - Uniknyer Telur !

48 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

comel aje tgk..

Izzati Suhaide said...

comelnyerr kak..:)

Mrs Velentine said...

hahahaha

Cendol said...

haha comel + kreatif

~ yus ~ said...

cute semua telur....:)

ummiarissa said...

rajinnya orang ni...

pizli said...

Hahahah kreatif betul.

Anum said...

hahahha

Pokok Manggis Depan Rumah said...

kreatif juga telur2 ni :-)
macam tuan yg lukis ni..

Mama Gee said...

heheeheh cute dan kreatif!

Rai said...

kreatif kan (ke takde keja..hahaha)

penah gak dapat mail gambar2 ni..simpan utk tengok kadang2 bila stress..hehe

Nizam.Ariff said...

ni yang sayang nak pecahkan telur ni...

inazamri said...

cantiknye telur2 tu.Selamat menyambut lebaran n maaf zahir batin dr akak sekeluarga ye.,

Momo said...

tiut nye eh...hehe

QueeN TerataI said...

hehehe comel sgt!

Suraya Baharun said...

comel je...

ALoNa CintamaniszLite said...

paling kelakar yg kena rebus tu lah, hahaha..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

comel! :)

selamat hari raya kak, maafkan saya jugak ye :)

QasehnyaRania said...

alolo comey sungguh..tersenyum sorang2/...

Ummi Iman said...

Rajin lukis telur ;)

:: Mrs.Eady :: said...

kreatif! :)

Wanieys said...

kretip betul la...saper la punya idea wat cm tu hahahaha

wan nurul hezrina said...

huhu klu btul2 awai2 dah larikkk

kakkk..nurul pun ucap selamat hari raya n maaf sepanjang kenal ada tersalah bahasa kay..

arinie last day kerja esok alik kelantan,kpung hubby.makan jemlah jawabnya..

k ,salam lebaran buat kak sekeluarga.maaf zahir batin

Zie said...

cutenya.. selamat hri raya ka

Sue PeLik said...

saya suka makan telur huhuhu

wantie said...

telur tu biasalakan. mcm telur telur yg lain jugak. tapi bila ada sedikit sentuhan kelainan ia akan menjadi unik.

mcm tu gak la manusia ni. semuanya manusia, tapi bila seseorang tu ada sedikit sentuhan kelaianan dari yg lain. dia akan di lihat "outstanding"

fiza said...

Kreatif org yg membuatnya.

lieyalatif said...

comel jek hihihi.....kreatif betul jadiknyer

** selamat hari raye maaf zahir dan batin buat KA sekeluarga....semoga lebaran kali ini lebih bermakna dan diberkatiNYA....

lieyalatif said...

comel....kreatif jek jadiknyer.....

** selamat hari raye maaf zahir dan batin buat KA sekeluarga....semoga lebaran kali ini lebih bermakna dan diberkatiNYA....

onn Lajer said...

sekarng nie tak buleh buat macam2 telur tgh mahal nih

are_lin@yu said...

comel nya pic telur ni ;-)

p/s :Selaamt hari raya aidilfitri juga dear..mohon ampun maaf jika terdapat salah dan silap ya ;-)

maszmadi said...

so sweet, hikhikhik

selamat hari raya KA, maaf zahir batin.. moga persahabatan alam maya kita akan jadi realiti..

Daddy Ziyyad said...

ahahahah...kreatif!

wahida said...

comelnya telur2 ni...

fazitaismail said...

haha gelak sengsorang sy tgok..hehe

BERT said...

haha kretipye.. telur pun boleh di 'perasaankan' hehe

selamat hari raya kak KA.. maaf zahir batin yaa :))

ummiross said...

kreatif..!

ps:musim2 raya ni KA, banyak telur jadi mangsa, mangsa kuih muih, hikhik!!!

izan mama mia said...

telur penting bt masa nie..nk buat biskut raya,..hihihi..

salam aidilfitri... :)

TiranaAduka said...

oh yg tu saya dh tgok semua sis...thansk sharing kat sini

Si Matatajam said...

Memang kreatif la...

Shaiful Zaidi said...

telur naked buat baulu ka?.hehehe..
tq. saya pun sama mohon maaf kalau ada salah silap.Selamat Hari Raya Aidilfitri.

Qhaifa Nur said...

sungguh kreatif.....
sayang nak guna.....

SURIA AMANDA said...

cantik, comel..sapa yg lukis ni mmg sgt kreatif

ayut said...

telur pon dh blh jd bahan seni skrg...kreatif btul pelukis2 skrg ni :)

Ira said...

comelnye.. hehe..

izz iizza said...

kreatif jer kan..:)

Nazayiena said...

Comel2 je telur tu....
Salam kenal dr kak Nurul dan follow blk.

Cik Saila said...

mcm real la pulak..comel tapi mcm kesian pun ada..hehehe :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...