Tabung Masa Depan ...

Monday, September 03, 2012

Ada Tak Ayat2 Motivasi Menangani Masalah Lemau Pagi

Salam Pagi Isnin semua !

Ada sesiapa tahu tak, ayat2 yang ala2 bermotivasi yang mana boleh menangani masalah lemau dan dapat menaikkan semangat bekerja semula (lepas cuti panjang) kita terutamanya pada hari Isnin. Paham2 jelah istilah “Monday Blues” cam dah sinonim dengan kita hehehe dimana kebanyakan orang automatik akan menjadi lemau dan malas sangat untuk gerak buat apa2 kerja bila tiba je hari senin.

Cuba share apa2 kata semangat kat sini !


Ok, KA mula dengan yang ini dulu ye......... Jika anda mahu membuat sesuatu, anda akan cari jalan. Jika anda tidak mahu membuat sesuatu, anda akan cari alasan.  Betul tak ?

( google ler )

17 comments:

kakcik said...

'Kalau kakcik tak kerja, siapa nak bayarkan hutang piutang kakcik'... hehehe...

qasehraihan said...

Monday blues ugek.huhu

MizzTina said...

xde semangat, acane nk bg kata semangat..hehe

:: Mrs.Eady :: said...

okey :)

Everything's Everythings said...

Hahah dah cuba buat stretching pagi2 tu?
atas tmpt tidur pun boleh la ;D

kay_are said...

dah pandai cuti, pandai2 setel keje tak siap lagi =P

SURIA AMANDA said...

semangat kelaut sebab bos baru dah masuk...7.30 am dah ada dalam bilik....

Nurul Husna Mohd Hassan said...

'takde duit tak leh shopping'. hehe

Riri Yoorin said...

itulah semangat2 kasi semangattttt

onn Lajer said...

duit duit dimana kau duit
agaknya ayat motivasi yang paling sesuai hehe

Sue-Rya Qistina said...

hehehehehe..saya pun tgh lemau skang ni KA. :D

petrasis1 said...

cara sy nak bagi semangat datang keje,, erm,, datang sebab tak nak bos marah.. hehe.. dah datang ofis buat lah keje walaupun slow mcm tetel... selang 5 minit temgok jam, bila la nak minum pagi, bila la nak lunch, bila la nak pukul 5.30.. hehe..

ayut said...

teruskan bersemangat KA!merdeka!eh?!hihihi

syiela said...

kalau takmo dompet nipis sila rajin2 bekerja hehehhe

Cik Aini said...

btul sgt2 tu KA..
mood pg isnin mmg ke laut selalunya.hahaha

so..mulakan hari anda dgn senyuman..
senyum..x perlu kata apa2 =)

Wanieys said...

MOOD ISNIN TU MONDAY BLUEH LA SELALUNYA HIHIHI

Che Rosliza Che mat said...

hihihi susah nak bagi tip...memang lemau kalau hari isnin dear..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...