Tabung Masa Depan ...

Sunday, September 23, 2012

Aduhai.... Bila SemuaNyer Sakit!

Hari ini memang x boleh nak buat apa2.  Pagi2 dah kena bawak anak2 ke klinik lagi.  Masih batuk, demam dan selsema.  So terpaksalah, melayankan selera orang2 yang sakit ni.  Kita sendiri pown boleh pening kepalakan.  Ditambah2 Berukband pown macam biasa sakit2 semput.  So maaflah x dapat nak BW sangat.  Nak wat N3 pendek cam ni pown kena tunggu setengah hari.

Bila semuanyer sakit, apa pown x boleh !!!!!!!!!!!!!!


23 comments:

Everything's Everythings said...

Semoga mereka cepat sembuh..

Norhaizan hakim said...

Banyak kan bersabor ye KA..melayan yg sakit ni memang menguji kesabaran..terutama BB yg draggggg..rasa nak tarik rambut.

Sue PeLik said...

huhuhuhu cepat2 baik!!!!

mama aryan said...

semoga anak2 KA cepat sembuh..bersabarlah dgn berukband tu yer..hehe

C'Jai said...

syafakillah...cepat sihat hendaknyaa...

Bicara Kak Noor said...

ala sian nyeeee musim kot KA
anak kak noor pun baru je baik dok batuk2 hampir 2 minggu jugak,kita tengok pun rimas asyik tidurrrrrrrrrrrrr je manjang..

Cikgu Ma said...

sabar kak...

Miss Uya said...

musim sekarang tak menentu KA..

harap bersabar je la..

yan's cottage said...

sabar ye....!!!!KA semua itu ujian allah.....moga cepatsembuh ye......

Ena's Palace said...

sabo je la...da musim demam skrg nih...

kasihredha said...

semoga cepat sembuh
begitu juga dgn berukband tu :D

eita said...

memang sakit hati kan....

semoga semua nyer cepat sembuh

Haryati Faizal said...

hihi...takpe kita serupa KA... faham sangat dah...

hazwan hairy said...

semoga cepat sembuh... :-)

ALoNa CintamaniszLite said...

Rajin2 makan ubat ye, anak2...hehe.
Bila anak2 tak sihat...mmg ibu lah yg paling risau.

-meeSUPERGIRL- said...

haha bawak bersabar ..

Cik Aini said...

biasala kan..utama kan mereka2 yg sakit tu dulu..
BW sum tu blkg pnya hal =)

moga cepat sembuh ye ;p

eMMe said...

Salam KA, camner ari ni.. sihat ke semuanya
moga semuanya kembali sihat spt sedia kala...

hope dah boleh online seperti biasa...hehehe
boleh bw kt umah saya nnt, heeee

take care! hope tak nyangkit demam/batuk/selesema anak2....
antibodi mesti kuat kan KA...

Zatil Hulwani said...

semoga anak-anak KA cpt sembuh...aminn

Momo said...

smoga cepat sembuh..musim org sakit nie..

Mira Adzlia said...

smuge cpat sihat spt bese yer

Zura@Iwan said...

moga2 anak KA cpt sihat ye...

mkn ubat jgn lupa..

rieda_ffya said...

semoga semua cepat sembuh tau KA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...