Tabung Masa Depan ...

Wednesday, September 05, 2012

Bila Hafiz & Dato' Siti Nurhaliza BerGabung, Memang Meletops




                  

29 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

best oooo lagu nih!

duniafana said...

like it!

boni kacak said...

first time sebenarnya dengar lagu ni.. tapi pergh!! memang mantap. gabungan vokalis wanita dan lelaki yang terbaik

Miss BaNu said...

betul tuh..mmg terbaik,terhebat gitu..sedap je dengar kan..

Masha Meisters said...

meletop! sedap lagu ni...Masha pun suke :)

Zura@Iwan said...

alamak...x dpt nk tgk video tu le..kt opis kena blocked..hehe..

Kazman / Sue said...

dah dua2x memang terbaekkk....

shaiful zaidi said...

salam KA...

nak tgk jugak, tp x boleh....huhuhu

LiLy @ MumMyQiStInA said...

memang best lagu ni..suka dengar...

lieyalatif said...

mmg mantops lah KA!!

Ira said...

lagu apa tu? xdpt nk tgk videonye sbb opis block

Rinna said...

Memula dengar tak menangkap sangat..tapi bila dah selalu dengar kat suria.. jadi best plak.. lagi pun tgk gak citer adam & hawa..tuh.. :)

dyabunga said...

dya suka gila lagu ni..best

eda_ej said...

tak pernah tengok lagi.. tapi nak tengok.. ehhehe..

en_me said...

layannns.. ehhee

ummiross said...

best kan lagu ni..

LYAfrina said...

dh dgr lagu ni..mmg manrap & sedap

QasehnyaRania said...

singgah sini
http://lobaksusue.blogspot.com/2012/09/siapa-yang-bertuah-itu.html

QasehnyaRania said...

http://lobaksusue.blogspot.com/2012/09/siapa-yang-bertuah-itu.html

hazwan hairy said...

suka gak lagu ni layan ja..haha

Leeza dayasari [santai leeza] said...

ada yg kata best. ada juga yg kata sebaliknya.
ada jg yg kata tak serasi.
bagi leeza lirik tu penting.

Si Matatajam said...

M pun suka layan lagu ni kat Astro...best...

adyna said...

best gak lagu nie

Shahril Nasir said...

perghhhh mantap + mantap : MANTOP~!!!

rieda_ffya said...

mmg best..awal2 da download kat hp..

Cho Zila said...

suka suara hafiztu.. lemak2

kay_are said...

pernah dengar kat radio lagu ni.. memang sedap!

Myra Jay said...

Myra pun layan gak lagu ni, siap buat ringtone...heheee

Wanieys said...

best la lgu ni hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...