Tabung Masa Depan ...

Wednesday, September 05, 2012

Hanya RM 20 Untuk Pakej Jalur Lebar

17 comments:

Kak Izan said...

Apa lagi?..

:: Mrs.Eady :: said...

okey :)

Haryati Faizal said...

biar betul?

Everything's Everythings said...

Tadi ada terkomen psl ni.. cuma nak pastikan je, jalur lebar tu maksudnya ap? internet kan
haha

QueeN TerataI said...

murah betul nie...

Bazilah (^0^) said...

takut nnti slow je kak, baik guna unifi hehehe

FnF Simple Life said...

wah...murah3x... hehe

ayut said...

men internet jela pasni :) tp 1G kot..dh murah2 skrg

aizamia3 said...

nanti nak try check ler..

Wanieys said...

murah3 sungguh hihi

Ira said...

mana nk dpt ni? leh la try hehe..

ALoNa CintamaniszLite said...

tanpa wayar dan tidak berwayar tu sama makna dia, kan KA?? hehe..

MamaEma said...

murah dah tu...tp bila dah murah sangat takut linenya jadi lembap sebab ramai yg pilih..hehehe

Si Matatajam said...

Murahnya..nak mohon camna ni...

Shahril Nasir said...

bgoz jgk pakej ni..blh try nanti bila blik malaysia...x lah tension sngt kalo 1gb.. :)

Mayang ABDUL RAZAK said...

oohh murah nyer....

paridah said...

Kak guna bb maxis 68 rgt pun lembab brjam nk brinternet baiklh pilh yg murah je ye...sama je lembabnya kot...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...