Tabung Masa Depan ...

Sunday, September 16, 2012

KA Dengan Kisah Buah Ceri & Buah Beri

Salam Ahad di tengahari
Baru boleh nak menggagahkan diri
Penangan makan semalaman sana sini
Gara2 2-3 jemputan makan yang terpaksa dipenuhi
Akibatnyer kenalah KA Sang Ceri Beri

Aduhai tak tertahan bila bertarung
Dan sang perut meraung2
Terpaksalah berkain sarung
Senang bila2 nak berkabung
Duduk dalam Cik T dan berkurung

Maaf kawan2 sekalian
Mana yang x sempat KA buat terjahan
Akan cuba juga jalan2
Tapi kena buat secara perlahan2
Dengan kesakitan yang KA akan terus bertahan

Buah Ceri  Si Buah Beri
Tolong2lah pergi
Sebab dah x tertahan lagi ni
Ada juga jemputan lagi hari ini
Tak pergi takut dikata mungkir janji

Atau bolehkah KA just kata................Awak2, I'm Sorry, .....Ala2  Amir Si Raja Lawak !

12 comments:

babycomel said...

semoga perut KA cepat2 baik ye.. memang perit bila kena ceri beri ni =)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Kasihan nye.. Rehat2 makan ubat yea. Semoga cepat sembuh..

QA's ~ mamapapa said...

eheheheh!!terror betul,terus jadi puisi gitu :) tryla mkn pil chi kit teck aun,insyaAllah :)

Bicara Kak Noor said...

ala sian KA berceri beri lah pulak,kata orang minum 100+ untuk stopkan si ceri beri tu try la mana tau menjadi

Sue PeLik said...

huhuhhuu cepat baeik ka! :)

Azee Hana said...

term baru..haha...semoga cepat sembuh dari ceri beri...

izan mama mia said...

makanlah pil cik ke tec on...

paridah said...

assalam sakitperut pun smpat berpuisi KA..hebatmu. minum teh kelat bagi reda radang perut tu

azievee said...

kesian KA...semoga cepat sembuh..

eita said...

sian nyer KA...
memang seksa kalau kena ceri beri ni...
lelah

Leeza dayasari [santai leeza] said...

aduhai... cepat sembuh KA...... huuuu memahami kesakitannya.

kay_are said...

baru je kne baru2 ni.. memang menguji kesabaran betul.. ish ish

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...