Tabung Masa Depan ...

Wednesday, September 05, 2012

Kreativiti Made From Recycle Things - Kreatif Sungguh !



( DARI BOTOL PLASTIK )

 ( DARI  TIN2 MINUMAN )
(  DARI TV & PERKAKAS ELEKTRIK LAMA )
( DARI BESI, ALUMINUM, BARANGAN PLASTIK )
( DARI  BEG2 PLASTIK )

25 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

wahhhh..kagum kagum.... :)

SURIA AMANDA said...

ni mesti kat luar negara ni kan...coz mereka mmg kretip...bila warga malaysia nak kreatif mcm ni...

Nizam.Ariff said...

yang gajah tu... aku suka sebab.. sebab...
hehehe....

DekNie said...

diorang ni mmg kreatif la...

Cik Puan Izan✿ said...

wahhh...kretifnyaa...

NurSalihah Norman said...

fuuyoo... creative nyee :))

eda_ej said...

suke la gamba 1t tu.. cam ne la doerang buat kan..

haz said...

wahh.. kreatifnya diorang ni kan.. ^^

faraherda. razalan said...

Cool betul!

LydSunshine said...

Rajin sungguh org yg buat ni.

kiera'sakura said...

kreatif dan memerlukan kesabaran yg tinggi huuu

Wanieys said...

fuyoooo kretipnyerrrr

Sue-Rya Qistina said...

perggghhhh...sgt menarik dan cantik!

Mak Wardah said...

KA, kreatifkan dia orang ni...bijak sangat tapi orang kitapun bijak jugak kan...himpun sampah merata2. bukan semua la...

chae ra said...

kreatif la..macam2 bleh buat...

Asmara said...

kreatif! tp pasni kene recylcle balik la. hehe..

pizli said...

Hahah ada la pulak masa tu nak buat. Baguslah.. :D

Suraya Baharun said...

kreatif & cantik...

MamaEma said...

cantik..kalau ada kat Malaysia..entah apa jadinya..hehehe

Hanif Idrus said...

Bukan senang punya kerja ini...fuh!!

hazwan hairy said...

terdiam!! kagumm...hehe

PotiaCasaDelarossa said...

terlalu Ohsem!! kagum ada jgk manusia yg ada idea mcm ni.. thnaks sebb kongsi... saya sgt suka

Si Matatajam said...

Memang kreatif betoi la org yg wat semua tu..

Shahril Nasir said...

mmg superb!!..boleh elak dari pencemaran jgk ni.. :)

Mama Gee said...

wowwww........baguss gak ni....dr dibuang merata2...leh jadikan bahan tarikan... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...