Tabung Masa Depan ...

Thursday, September 20, 2012

Memang Rezeki Si Bongsu Lagi

Semalam anak bongsu KA tiba2 menerjah
Menyambut KA yang baru pulang dan masih lelah
Sambil tangan menghulurkan 2 hadiah
Yang katanyer diterima di sekolah

Walau bukan tempat pertama
Cuma menang di tangga ketiga
Tetap hati KA rasa bangga juga
Kerana si bongsu ambil bahagian dan turut serta

HADIAH TENPAT KETIGA PERTANDINGAN MEWARNA TAHAP 1 (Sempena Sambutan Hari Kemerdekaan Peringkat Sekolah)




Satu hadiah lagi dalam bungkusan
Berisi tupperware & tuala muka didalam
Diterima sebagai hadiah penghargaan
Kerana menyertai pertunjukan pakaian beragam

Yang ini tiada pemenang
Semua yang join dapat penghargaan
Cuma si bongsu KA ni amat2 girang
Sebab sama2 dapat menjayakan

HADIAH PENGHARGAAN  (Menyertai Pertunjukan Pakaian Beragam Sempena Hari Kemerdekaan Peringkat Sekolah)


( GAMBAR YANG DIAMBIL DALAM PAKSAAN DENGAN MUKA MASAM, SEBAB X SABAR2 DAH NAK PERGI SEKOLAH  SEMALAM  - HE HE HE)
Again, sebagai parents yang sayangkan anak2, dan mahu anak2 terus cemerlang di dunia & di akhirat, hanya doa dan sokongan yang tidak berbelah bagi yang dapat terus kita berikan.  Betul tak!.  Doakan yang terbaik untuk semua anak2 kita juga ye!


51 comments:

Mrs Velentine said...

wah tahniah adik..

Deq's Qienz said...

alolooo tahniah ya pencapaian yg baaeekkk

Everything's Everythings said...

Wahh comel costume Malaysia dia..
Tahniah juga sebab dpt hadiah2 tersebut ^^

kakcik said...

Bila anak2 gembira, pastinya ibu pun tumpang gembira. :)

Yana Aina said...

tahniah!! bagusnya anak KA rjin msuk pertandingan ^^

Anum said...

alhamdullilah

Mrs Lurve said...

tahniah...btw cantik baju merdeka dia tue, sape punya idea kreatip g2

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Comelnye dia dgn costume Malaysia tu..
Tahniah atas kemenangan...

nuyui a.k.a miss YUI said...

rezeki juga tu kan kak =)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

tak kirala no berapa janji menyertai tu yg penting..dpt hadiah kira bonus :))

careno said...

tahniah...

Rai Ourkizuna said...

kreatif betul baju tu.. KA yang buat ke?

murah rezeki adik..mesti happy dapat hadiah..

NurSalihah Norman said...

comeyy nye dia pakai baju bendera tuu heheh... dulu2 masa sekolah saya tak pernah menang walaupun pertandingan mewarna T_T hehehehheh...

BERT said...

hehe comel2.. tahniah buat adik.. menang hadiah gitu

LydSunshine said...

Ololor.. Comeynya muka badmood kena paksa amik gambar pakai baju ala-ala Sudirman. Anak2 ni yang bagusnya, dia dpt hadiah tupperware pun dia suka kan? Padahal kalo diikutkan, dia bukan boleh guna sgt pun, tapi asalkan dpt hadiah itu pun dah boleh buat mereka hepi. Comelnya la anak2 ni.

lieyalatif said...

alhamdulillah....harus dibanggakan tu KA....tahniah2...

wah wah sgt cun itu bajuuu...kreatif tau!

Atia Adina said...

dapat tuppurware tu yang ibu dia suka tu...hehehhe

Nizam.Ariff said...

comey nyerrr...

Kakzakie said...

Tahniah buat adik. Cantik baju merdeka tu:)

KY said...

cantiklah KA baju tu, dan tahniah ye sayang...lain kali buat lagi, dan bawa balik hadiah banyak2 ehehemmmm....

Zura@Iwan said...

anak2 mmg sonok kalau dpt adiah mcm tu....kita pon gembira...

betui tu KA...kita sbgi ibubapa mmg stiasa mdoakan yg tbaik tuk anak2..

wantie said...

Masa Amirul belajar kat PASTI dulu banyak benor tupperware dia dapat. Ada jugak tupperware yg sama dengan tupperware kat umah ngeee...

cantikkan costume tu. tetiba teringat kat A. sudirman

MizzTina said...

tahniah..tahniah..tp apsal la masam gitu..

Haryati Faizal said...

hihi..tahniah buat anak KA...

Cik Puan Izan❤ said...

bestnya dapat hadiah...

Sue-Rya Qistina said...

tahniah adik!
anak adalah permata hati ibu bapa.
sape lg yg harus mendoakan mereka kalau bukan kita :)

Herma Julianny said...

waa...tahniah ya...^_^
paksa anak pula ye..hehe..

IntaNBerliaN said...

alhamdulillah.. rezeki..

alahaiii panjangnya muncung.. hihi

ALoNa CintamaniszLite said...

Itulah yg sepatutnya...memahami perasaan anak2, kan..
Sebagai ibubapa...kita bg sokongan padu kat dorang dlm apa bidang yg dorang minat...

Tahniah utk anak bongsu KA tu..semoga terus maju jaya dlm kehidupan...

:: Mrs.Eady :: said...

tahniah ~ :)

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Wuahh ,untunglaaa :p hahaa

Mayang ABDUL RAZAK said...

tahniah adikk... alololo comel nyer dia.. monyok2 gitu

Zatil Hulwani said...

tahniah anak KA...sekolah di hulu langat ke?

ayut said...

wah...berbaju bendera malaysia la...hihihi.comel je :)

Momo said...

baju tu..hahaha..

FARAH deeb said...

Memang kalau bab anak-anak ni bile dorang dapat award walaupun cuma seciput tapi keseronokan bagi kita macam Tuhan je yang tau kan kak? Theee...
My latest Entry :)
Saya trauma kat Encik Jamban

rafflesia said...

tahniah buat anak KA. comel je die.. :)

hazwan hairy said...

wahhhh kena balut ngn baju bendera..cntikk..thniah..

maszmadi said...

ameen..... walau tempat ketiga, dah seronok dah tu kan, kena rajin bagi support agar dia seronok nak pi sekolah... tahniah!!!

eB said...

tahniah. tmpg hepi tau :)

Zie said...

wah bestnya menang tahniah... baju balut yer..

Qhaifa Nur said...

lagilah bersemangat KA...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

tahniah...tahniah... comel pakai baju bendera wlpun muka masam je.. hehehe

syiela said...

cantik baju ni baru semangat.. suka tengok.. bestkan kalau budak2 dipakaikan camtu

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tahniah..alolo baju dia semangat betul ni :)

Ietams said...

Tajniah..
Lawa baju bendera tu

Liza Razak said...

congrats...comel betul pakai baju jalur gemilang :)

Bazilah (^0^) said...

alahaiii comel nye pkai mcm tuh :). kreatiff la KA ni :D

Dee said...

cutenya dia..budak2 kan KA..hadiah x seberapa pun makes them happy tau..

hainom OKje said...

Tahniah si bongsu!!! kerana buat mama gembira!

Si Matatajam said...

Tahniah Si bongsu..alolo comelnya dia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...