Tabung Masa Depan ...

Monday, September 10, 2012

Mood Tiba2 Hadir Bila Dengar Lagu Faizal Tahir

Mood tu ada datang sikit2. Sebab lagu ini memang best sangat2. Lirik yang memotivasikan KA.  Share ini dulu dan nanti2 postkan lain2 N3 yek! 




Saat graviti lepaskan ku pergi
Meninggalkan semua terbang ku tinggi
Ku mula semua baru

Bebas berlalu waktu yang takkan menunggu
Walau jauh ku tetap milikmu
Mahu ku satu
Mahu kau senyum selalu
Memikirkan diriku yang memikirkanmu selalu

Antigraviti aku
Graviti aku, kamu

Saat graviti lepaskan ku pergi
Meninggalkan semua terbang ku tinggi
Ku mula semua baru
Biarkan bulan bersandarkan bahu
Bintang berlegar di kiri kanan aku
Tetap pulang ku padamu

Jangan dibimbang
Waktu ku tamat di sini
Dan bermula episod baruku
Mahu ku satu
Mahu kau senyum selalu
Memikirkan diriku yang memikirkanmu selalu

Antigraviti aku
Graviti aku, kamu

Saat graviti lepaskan ku pergi
Meninggalkan semua terbang ku tinggi
Ku mula semua baru
Biarkan bulan bersandarkan bahu
Bintang berlegar di kiri kanan aku
Tetap pulang ku padamu

Berdegup laju menunggu saat bersatu
Nantikan aku kembali ke pangkuanmu
Dambakan kamu menerima aku
Mampukah waktu mengubati segala pilu yang lalu

Aku pulang
Aku pulang padamu
Kembaliku
Kembali padamu

Biarkan bulan bersandarkan bahu
Bintang berlegar di kiri kanan aku
Tetap pulang ku padamu

TQ - FT!

8 comments:

Anum said...

suntikan semangat

:: Mrs.Eady :: said...

nice ~

Wanieys said...

lagu ni kira pembakar semangat KA hihi

Sue-Rya Qistina said...

saya suka lagu ni!
my fav singer FT ni tau. hehehe

Herma Julianny said...

wow...
suaranya saja dah membuatkan kita bersemangat!>_<

Che Rosliza Che mat said...

Suka Faizal Tahir....lagunya best!!!

NurSalihah Norman said...

waaah, KA dah membuatkan saya 'giler' sebentar sbb tengok FT ^-^
FT the best! :))

nur said...

suka faizal tahir ni!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...