Tabung Masa Depan ...

Monday, October 29, 2012

Kongsi Kisah Lucu Moga Xdelah Monday Blue

Mari3, Baca dulu kisah2 lucu ni, sebelum mula kerja lepas cuti panjang hari ini.  He He He


 ( google )

Kisah 1 - Suami yang Miskin


Seorang isteri marah pada suaminya untuk kesekian kalinya.

 Isteri: "Mengapa kamu tidak memberitahu saya terlebih dahulu yang kamu miskin hah!"

 Suami: "Saya sudah beritahu kamu, kamu hanya mengangguk dan tidak mahu memahami." 

Isteri: "Apa yang kamu katakan?"

Suami: "Saya beritahu kamu, cuma kamulah satu-satunya milikku di dunia ini..."

 Isteri: "#$*@#!?"

..................................................................................................................................


Kisah 2 - Harga Sebentuk Cincin


Di kedai emas, ada seorang perempuan terkentut ketika menonggeng melihat cincin. Dia tersipu-sipu malu dan melihat sekeliling dan perasan ada promoter dekat belakangnya...

Promoter tu tanya la "Boleh saya bantu?"

Perempuan tu anggap promoter itu tak dengar la yang dia kentut jadi dia jawab "Berapa harga cincin ini?".

Promoter tu jawab, "Kalau tengok pun Puan boleh terkentut, saya pasti Puan akan terberak bila tau harganya".


.........................................................................................................................................


Kisah 3 - Cium di Tiga Tempat


Di sebuah taman, sepasang kekasih sedang berbisik-bisik:

 Lelaki: "Sayang, apa yang paling kamu dambakan?"

Teman wanitanya dengan malu-malu kucing berkata: "Perkara yang paling ku dambakan ialah, kamu mencium diri ku di 3 tempat."

Lelaki: "Ah, itu mudah, cuba kamu katakan di tiga tempat yang mana?"

Wanita: "Paris, London dan New York."


Kredit Cerita KAT SINI


24 comments:

ummuaidan said...

very funny..thanks for sharing KA

Acik Erna said...

Assalam KA,terima kasih menceriakan pagi kawan2 pagi ni

aMiYs said...

hehehe.. pg2 dh sengih sorang2 depan pc... tq sbb ceriakan pg saya.. :)

iiima ❥ said...

hehehe boleh praktikkan lwak no.3 dkt bf haha

Norain Ujang said...

:)

Wak Gelas™ said...

wak pon gelak geli geliman jugakkk.. ahakkKs

MarliaMarble said...

no 2..! hehehe..macam2 lah..=D

Mrs Velentine said...

no.3..padan muka lelaki tue..

ieda said...

ahahha KA .. saya baca dlm lemau huhuh

kay_are said...

memang leh wat orang tersenyum bace cite ni.. hee

syiela said...

hehehhe menceriakan hari saya :) thanks KA

aizu's life said...

hehehe.. nice n3 d pagi isnin.. segar sket mate ni nk ngadap kj yg bertimbun :)

faraherda.razalan said...

Hahahahaha!

Terima kasih atas entri yg memberi senyuman.

Ira said...

klaka2.. thanks KA sudi share. Ilang stress sket..:)

Mira Adzlia said...

hahaha..mmg lawak giler

ayut said...

hahahaha..amek..g la London,Paris gan NY bru blh cium..hoho

mama aryan said...

hahaha..mcm2 cerita la..

Zura@Iwan said...

rasa mcm lama x dtg blog KA..kdg2 sy x sempt nk terjah semua blogger...sorry yer KA..

tetinggal ketapi sy entry KA nie..hehe...

izan mama mia said...

hihihi..numpang gelak jap

beta kupu said...

kisah 1 tu lawak gilak! haha

Marsita yahya said...

gelak guling2 nih...

C'Jai said...

heheeer..lepas cuti raya nj mood mmg ke tasik...numpang ceria2 kan hati kat sini..

hnahdy said...

yang atas sekali tu lawak habis..haha

Nurfara Hani said...

cerita yang first tu best..haha:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...