Tabung Masa Depan ...

Monday, October 01, 2012

Majlis Tahlil, Bacaan Yassin & Kesyukuran Kecil2an

Kalau uols masih ingat KA ada kata nak buat sedikit majlis tahlil dan bacaan yassin dirumah kan pada N3 yang lepas. Emak KA yang beria2 sangat nak buat majlis ini sebenarnyer. Dan jemputannyer terdiri daripada orang2 perempuan sahaja. Apapun syukur, majlis berlangsung lancar walau dalam suasana sederhana.  Sambil mengeratkan jalinan ukhwah sesama jiran2 tetangga.  Majlis kesyukuran juga atas kurniaan2 & rezeki yang diberikan Allah swt, dipanjangkan umur sempena ulang tahun kelahiran adik lelaki KA juga sempena 6 bulan blog KA di alam maya ini.  Alhamdullilah !

Antara photo2 sekitar majlis yang di ambil dari kamera cap ikan KA ni!


Terimakasih sekali lagi pada semua yang sudi menghadirkan diri ke teratak kecil KA & keluarga ini !

40 comments:

Anum said...

alhamdullilah selamat suda

tirahzairi said...

seronok dpt berkumpul ramai2 kan... :P

ieda said...

alhamdulillahh
walau ringkas , sgt bererti bila ramai yg hadir kan akak ;)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Alhamdulillah...
nampak meriah..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

dh lama xsinggah sini rasa mcm ada perubahan :)

walaupun majlis kecil tp nampak meriah :)

wantie said...

nampak betul betul kemeriahan dan semangat kejiran . teringin jugak nak buat, tapi umah T kat sini kecik .

Mrs Velentine said...

ramai juga yg hadir kan

inazamri said...

Bestnye umah KA.besar dan luas.Murah rezeki KA sekeluarga buat majlis mcm ni.

eMMe said...

Salam KA, moga terus aktif berblog...

hazwan hairy said...

alhmdulillah... meriah juga tercpt hajat bila dh buat satu2 kndri doa selmat ni..

Azian Elias said...

ALHAMDULLILAH...selamat sudah...

Jna marcello said...

ALHAMDULILLAH majlis berjalan dengan lancar nya ;)

are_lin@yu said...

wahh beznya..alhamdulillah da rzki lbih kn..trgin nk wt kndri gk..huhu

Cikgu Ma said...

moga kelaurga akak dirahmati...

Masz Sidek said...

mata sy ni tengok mkn je... hehehe... lapar

ALoNa CintamaniszLite said...

Apa laa yg kecilnya...besar laa cenggitu, hehe..
Meriah!!

Che Rosliza Che mat said...

Walaupun buat majlis tue kecik...tapi besar maknanya....ramai jugak orang datang....

eB said...

6 bulan baru?
biar btl... rs cam dh lamer kiter knl...
n ramainyer follower dier :)

Cho Zila said...

akak suka sesangat orang datang rumah..
cam rezeki masukkan....

maszmadi said...

alhamdulillah, moga ada rezeki lagi lepas ni nak buat kenduuri kan...

QA's ~ mamapapa said...

alhamdulillah..sronok org dtg rumah mkn2,,jamu2 orgkn..moga bertambah2 lagi rezeki,aminnnn :)

fiza said...

Alhamdulillah. Majlis berjalan dgn lancar.

IntaNBerliaN said...

alhamdulillah.. ramai yg dtg tahlili ni..

ayut said...

alhamdulillah..selesai dh tahlil yer :)

:: Mrs.Eady :: said...

meriah nyer :)

Everything's Everythings said...

Alhamdulillah everythings went out just fine ^^
kecil-kecilan pun boleh tahan besar-besaran juga makanan dia tu ;P

Daddy Ziyyad said...

alhamdullilah..majlis berjalan lancar

*SiRibenMerah said...

Alhamdulilah...
syiok tengok majlis camneh..
sume main peranan.. kumpul ramai2..
kalo kt bandar2 besar..
tetamu dtg makan je.. nk baca2 camneh dah kurang sgt penglibatan mereka..
sob sob sob~

hainom OKje said...

He..he... cap ikan pun cantik juga gambonya,... dpd hp OKje cap tapir...he..he

Zura@Iwan said...

alhamdulillah....
semoga murah rezki KA sklrga...

mama aryan said...

alhamdulillah..saya ni masih belum berkesempatan nak buat tahlil utk arwah mak & ayah..

Nazayiena said...

Alhamdulillah selesai sudah,ramai yg dtgkan...

Dee said...

majlis yg merapatkan silaturrahim...seronok kan...mcm dee walau duduk bandar..kegiatan2 mcm ni still ada..kalau kita bermasyarakat, insyaallah...generasi skrg kenalah teruskan..jgn tunggu org tua je kan..

Bazilah (^0^) said...

byknye mknn kak. eh mknn je yg bazi tgk kan :D

eita said...

ada jugak ke kamera cap ikan...
heheheh...

izan mama mia said...

cantiknya rumah KA rumah kg ker....Alhamdulillah ramai juga yg datang yer

ummiross said...

Alhamdulillah!,majlis KA berjalan lancar, dulu masa kat Kuching pun selalu juga diadakan majlis bacaan yassin di rumah2 yang melibatkan kaum hawa je, seronok juga dapat menjalin ukhuwwah

C'Jai said...

alhamdulillah..semua berjalan lancar..

Citarasa Rinduan said...

meriahhhhh

suka suasana kejiranan kesuma angsana...

syukur majlis y niatnya baik pasti dipermudahkan

ps:
suka lihat blog KA y br 6bulan berblog namun ttp gah dimata follower. tahniah.. teruskan berblog

Mrs Lurve said...

alhamdulillah...
ramai jgk yg hadir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...