Tabung Masa Depan ...

Wednesday, November 21, 2012

10 Best Sofas and Armchairs

Whether comfy, quirky or glamorous, a sofa or armchair can be the star of the living room. Sit back, make yourself comfortable and check out our pick of the best.  

Betul sangat tu!  Sofa pown main peranan yang sangat penting dalam kehidupan kita.  Kadang2 atas sofa pown kita boleh tertidur sebab rasa selesakan ! He He He

Lust, two-seater sofa

Cavalier, 3-seater leather sofa

Edinburgh armchair



Ellis chair

Mayfair, four-seater sofa


Mr Bright chair


Paloma, corner group with sofa bed

Safari chair


Swoon, sea-green sofa

Yanna, three-seater in highland tweed

Credit Info Here

So, apalagi tepuk dada tanya poket lah ye !

35 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

semua nyer cantik!!

Anisa Anuar said...

mcm selesa je nk melunjur atas tu

Nor Salmi said...

Suka yg no.2..

Sheila Salim said...

Assalamualaikum KA, no 5 macam best je kalau dapat landing.. hehehehe

ainnoraini said...

cantik dan selesa kalau dpt mcm tuu...

Kasih Salina said...

kalo saya suka sofa fabrik tapi itu lah susah nak jaga kan..

Mrs Velentine said...

sya suka yg hijau...

Sue-Rya Qistina said...

owh..saya suka yg paloma tu! confirm gebus je. ahahaha

yan's cottage said...

salam KA....
yan suka armchair tu....nak pula kalau ada bunga2....

Hilmirda Daud said...

Amy suka yang no 1 tu.. nampak elegent.

Acik Erna said...

dah tepuk KA..tapi pket kata tak sanggup

fiza said...

Semuanya cantik. Harga pon mesti cantik kan.

aimaniman said...

cantik.. tapi di bawah tahap kemampuan la.. walaupun menyejukkan mata memandang tapi masih bukan sebagai barang keperluan.. tp serius nampak hebat rumah bila ada sofa macam ni kan..

LydSunshine said...

Yanna dan Ellis tu nampak mcm hampir nak sama fabricnya. Tapi design lain.

ALoNa CintamaniszLite said...

Tingin nk bersofa tp kat umah sy dh ada kusyen rotan. Kalo beli sofa tak tau nk taruk mana kusyen rotan tu. Kusi tu masih elok, tegap. Kalo kusyen dh nipis...gi kedai perabot oder yg baru. Camtu aje la. Suami sy kata skang ni mana dh nk jumpa kusyen rotan...huhu.

SURIA AMANDA said...

waaa...suka semua tu..pstt..KA bg SA la satu..hahahahaha

boni kacak said...

saya suka yang empat dari bawah ni... kompem terlena bila baring kat situ..

Eiqa Almond said...

Kalau la dapat sofa yg gila gila lembut tuu, mahu tak melompat2x, guling2x atas tuu, ekkekee

QasehnyaRania said...

semuanya cantik2 belaka ;D
kalau dapat duk umh sendiri..sedap la ni beli..
kalau dok pindah randah alamat rosak ler dok angkut ke hulu ke hilir..hihi

Haryati Faizal said...

beshnye klu dpt duduk kt sofa ni ye..

ieda said...

fuh ! ....

IntaNBerliaN said...

semuanya nampak empuk je ;-)

Jna marcello said...

Na nk kerusi yg 1st tuu jeee hihihih Bila laa nak dpt *berangan

yana aina said...

wahh...empuknya sofa2 tue... klu dapat tdo kat situ mmg mimpi smpai ke bulan. hehehhh

MaMa Rey said...

suka sofa no 3..best duduk sofa empuk..tapi kena poket empuk juga kalau nak :)

Bui Junaidi said...

CONFEM RIBU RABAN REGANYA...

Asyifa Mustaffa said...

tgk pun dah tau keempukan sofa tu...mmg sesuai la kut ngan regenya....huhuhu....
Mmg best la kalu dpt 1 set.....tggu orng sponsor la kut....eh eh...ada ke orng nak taja?????? Kikiki...

Si Matatajam said...

Minatnya sofa hitam tu..cantik sgt..

Bitt (double IS) said...

suka!!
tambah suka yg no.1 tu..pernah tengok kat harvey norman white color...pikir 10kali...cantik di mata puas di hati...sekali doubleIS buat projek musnah harapan sebagai ibu mithali...sedihh...terus jalan harap2 esok hidup di syurga gituw...akkekekkekeke

aku HaniAsyira said...

yang last tu teringat sofa mr bean..

Cik Saila said...

cantik2 nyaaaa..rambang mata..mesti best nih..huhu

ayut said...

ni klu duduk ada tak bangun2x kang...tp tu la klu nk membeli ni kompem kurus kering..hihihi..tgk jela :)

izan mama mia said...

kalau lah dapat sofa yang no 2 tuu....

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

fuhhhh kalau dapat la selesa xterhingga haha

C'Jai said...

nampak mewah jer sofa2 tu....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...