Tabung Masa Depan ...

Tuesday, November 20, 2012

Ajari Anuar Zain Untuk Cinta Nora Danish, Please ...

Alahai kalau betul pun apa salahnyer. Dah sama2 bujang dan solokan!


Jom baca apa yang Anuar katakan tentang Nora Danish ini.

Penyanyi Anuar Zain mengakui wajah seperti pelakon yang mula popular menerusi sitkom Puteri itu merupakan antara ciri-ciri wanita idamannya untuk dijadikan isteri. Bercakap kepada mStar online, penyanyi berusia 42 tahun ni berkata, dia mula tertarik dengan Nora sejak kemunculan awal pelakon itu menerusi sitkom tersebut.

"Nora memiliki wajah dalam kriteria wanita idaman saya yang feminin dan lembut. Saya tidak menolak takdir sekiranya dijodohkan dengan Nora," kata Anuar.

Bagaimanapun, tambah Anuar, perhubungannya dengan Nora tidak lebih daripada seorang rakan kerja kerana wanita itu menjadi pasangannya dalam klip video Ajari Aku.

Anuar juga berkata dia tidak memikirkan untuk menjalinkan hubungan yang lebih serius dengan ibu beranak satu itu.

Dalam perkembangan lain, Anuar bakal mengadakan konsert solonya pada 16 Februari 2013 di Stadium Putra Bukit Jalil, dekat sini pukul 8.30 malam.

Konsertnya yang diberi nama Anuar Zain-Tiga Dekad Muzik, Cinta dan Sanubari itu dianjurkan oleh Anuar Zain Network Sdn Bhd dan syarikat rakaman Universal Music. Ia merupakan konsert sulung Anuar selepas 30 tahun berada dalam industri seni muzik tempatan.

Moh layan pulak video yang ini !


Sesuai sangatkan mereka berdua. KA suka2 ! He He He
Doakan saja ye !

46 comments:

Bui Junaidi said...

ADA SUMBER KATA ANUAR TAKKAN KAWEN DGN SESIAPA..TP WALLAHUALAM KAN,KUASA ALLAH X SIAPA TAU..

QA's ~ mamapapa said...

Alaaaaa..so sweet :) kan bagus klau betul2 brpasangankn dua org ni :)

ALoNa CintamaniszLite said...

Anuar zain ni masih setia ngan cinta pertama dia yg dh pn berkawen tu KATANYA...

Sheila Salim said...

Assalamualaikum..
kalau ada jodoh apa salahnya kan..
sheila tunggu abg anuar ni kawin. last2 sheila kawin dulu. hahahah. kelakar je rasa

Jna marcello said...

klau btul alhamdulillah ;)

intanfirdaus247 said...

Mudahan hatinya terbuka untuk bercinta dan berkahwin cepat2

Rinna said...

Sweetnyaa video AZ nie. Sesuai gak kalau dia bersama ND..

Tihara said...

as salam

saya pun suka..mudah mudahan kan:)

makchaq said...

Dulu AZ dduduk kat rumah makchaq, makchaq tak tau pun, Amir anak makchaq masa tu sekolah rendah, selalu pi rumah dia, selalu cerita Abang anuar baik, selalu ajak dia pi rumah.. bila macam selalu sangat pi dan selalu sangat cerita org tu baik makchaq salah sangka n tak bagi anak makchaq pi.. Sebab dia kata abang anuar tu dok sorang.. Dia pun pi sorang..
Tapi masa tu tak tau la abg anuar tu AZ, lama lepas tu masa dengaq lagu AZ, Syuhada kata dulu Amir baik ngan AZ ni, selalu pi rumah dia...
Terus makchaq rasa berdosa sangat berburuk sangka kat orang yg kita tak kenai....
Makchaq sangka lagu tu pasai Amir ni dulu2 ramai peminat.
Semoga Allah ampunkan dosa buruk sangka makchaq

Leeza dayasari [santai leeza] said...

hambuih... waaa anuar zain.

Acik Erna said...

kalau ada jodoh..

Pn. Sheila@CC said...

erm.. x kisah la kan.. klu btl hope dua2 bahagia...

Dee said...

kalau dah jodoh..sapalah yg boleh menghalangnya.

Mieya Atiera said...

Dah makin tua Anuar Zain nie.

❤Kamsiah❤ said...

minat AZ tp tak minat ND hehe

azievee said...

Satu je perkataan... JELES....hahaha

Cik Nurul Siezuka said...

Ok ape kan.. dua2 sama2 single... aloo mesti comel kan diaorang nih..

LYAfrina said...

lya dh tgk video clip nora ni..mmg best sgt.. n mmg terasa sedihnyer.. video ni ada sambungan.. x sbr nk tgu... harap ending happy

Si Matatajam said...

Bestnya kalau ada jodoh antara depa berdua..

maya amir said...

kalau dah jodoh, insya Allah..:)

Kasih Salina said...

salam KA..ada terbaca juga cerita ni..sesuai & secocok mereka berdua..kalo dah jodoh tak ke mana kan..

Sue PeLik said...

suke2!!!!! :)

eita said...

kalau ada rezeki jodoh diorang kan..

hnahdy said...

erm.. xsesuai kot.hehe

chemie said...

kawin sajalah... kalau anuar tak...kita pun blh hahaha

N.Aima K said...

ala jalan cerita vc boleh dijangka hu hu

mama_saly said...

betul3 tu KA... andai betul apa salahnya kan...so sweet j..hik3

aku HaniAsyira said...

comelnya kalau mereka berdua

BERT said...

klu ade jodoh ape slhnye :)

Shahril Nasir said...

Kalo dh jodoh tu xkemana kan...hehe

TiranaAduka said...

salam sis
Dunia artis ye sis..huhu

Cik Saila said...

si hensem dgn si comel.. :D kalau ada jodoh harap berkekalan kan :))

Mira Adzlia said...

serius mmg suweet je nora & anuar zain...tp yelah jdoh ktntuan Allah..kita tgk sweet..tp dorg xde rse cinta pun..huhu

aizamia3 said...

nak tunggu sampai bila AA tu.. ;)

hainom OKje said...

He..he....yelah sama cantik dan sama padan...

Mrs Velentine said...

Insyaallah kalau dh jodoh

Che Rosliza Che mat said...

Kalau jpdoh tak akan kemana hihihi

Ema Blog said...

kalau ada jodoh//mereka akan bersatu..

miz ruha said...

best plak tengok video tu...

sweetla mereka... ^_^

ummiarissa said...

ye lah dah solo tu jalan je...saya suka

Intan Norhaida said...

sweet!!! kalau berdua pun apa salahnye..dua2 pun solo skang ni kan???

Jna marcello said...

harap2 mmg btul laa mereka dijodohkan..CUTE kan? hihi

Haryati Faizal said...

klu jodoh alhamdulillah...

Si Matatajam said...

Ari tu tak dapat tgk video kat sini..last2 Nora gitau kat instagram suh terjah YouTube..mmg best kan klip ni..

ayut said...

klu btul xslh...doakan mereka utk yg tbaik :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

klu ada jodoh antara mereka..Alhamdulillah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...