Tabung Masa Depan ...

Wednesday, November 21, 2012

Alkisah LEGOLAND Malaysia

Rasanyer ramai yang berura2 nak kesini sempena cuti sekolah ini kan so, apalagi terjahlah ! Jom kita pergi ramai2 !.  Sebelum ke sana tu, kena cari info2 dier dulu !.  Berapa harga tiket, apa yang ada, dan paling penting apa yang menarik!
 LEGOLAND Malaysia Entrance
http://www.legoland.com.my

LEGOLAND Malaysia is packed full of family fun with more than 40 rides, shows and attractions. Almost everything is hands-on, so you can push, pedal and program, or steer, squirt and splash, your way through a truly interactive experience – and of course there’s building too.

LEGOLAND Malaysia has seven themed areas of attractions for all ages such as The Beginning, LEGO® Technic, LEGO Kingdoms, Imagination, LEGO City, Land of Adventure and MINILAND. It’s an inspirational land where the children are the heroes. From LEGO experiment centres to rollercoasters, the park is a day-long voyage of discovery for all the family.

The centrepiece is MINILAND, where Asian landmarks have been recreated using more than 30 million LEGO bricks. It’s an interactive world on a scale of 1:20, where people, trains and aeroplanes come to life at the touch of a button.



42 comments:

Qhaifa Nur said...

sbb guna lego...itu yg ramai teringin nak masuk Legoland.....

nur anis said...

teringin nak masuk legoland ni..

hajar said...

teringin gak nk pegi tapi.....???

:: Mrs.Eady :: said...

nak pegi thn dpn!

Rasp said...

memang tingin nak gi sini...
insyaAllah one day...

Anum said...

unik

ummiross said...

Ummi tak pernah sampai lagi ke Legoland ni. Cantik nampak!

wantie said...

best tau legoland ni. kalau dekat memang bawak anak anak pergi dah.

tapi nun jauh di johor. rasa sayup je nak pergi

Jna marcello said...

sape yg belum pg..kena try pegii mmg BEST!

Kakzakie said...

Kakak yy dekat nie pun lalu depan dia aje KA. Masih belum dalam list utk dikunjungi.

Nazayiena said...

Anak2 hendak sgt pergi sini...

baby comel said...

Legoland.. Erm mybe 2013 kot.. Bila dh berteman nanti

syiela said...

tiket dia agak mahal kan KA.. saya jauh benar nak ke sana

Suraya Baharun said...

bila la dapat g sini...:)

MizzTina said...

jom!!

rieda_ffya said...

bile dapat pergi nih?

NM03 said...

tunggulah anak besar nnt

sudipVSsenduk said...

tengah kumpul duit

Leeza dayasari [santai leeza] said...

leeza bukan kepalang rasa nak pergi sana... hihokk...

maya amir said...

tak penah sampai tapi anak & hsbnd dah gi, atas jemputan org.. tapi derang ckp legoland ni sesuai utk budak2 lah.. tak byk yg org dewasa leh main.. agaknye mesti derang nak buat byk lagik tu:)

man said...

Mahal x g sana..hehe

ummuaidan said...

wah...kalau balik nanti nak pergilah

mama_saly said...

huhh teringinnya nk pergi...
legoland..nmti di lain waktu @ tahun insyaallah sampai..:)

Kasih Salina said...

saya pun teringin nak ke legoland tapi tu lah jauh sangat dari utara nak ke selatan..

Mrs Velentine said...

jauhlah kat johor..kalau nak pegi kena pakai riban2 ni

hnahdy said...

sehari suntuk kena berjalan2 dalam kawasan tu..

NurSalihah Norman said...

saya suka main lego & nak sgt g legoland... tapi... mahai huhuhuh...

Ibu Lala said...

Kalau ada rezeki nak pg thn depan. Kena la start kumpul duit dari skrg.

aku HaniAsyira said...

teringin nak pegi tapi nanti2 lah kot

ALoNa CintamaniszLite said...

nk masuk taman tema genting yg murah 2x ganda dari ni punnnn lah pikir byk kali.
Cuma speselnya legoland ada kat m'sia ni...kita tak perlu beli tiket kapalterbang ke legoland luar negara utk melihat mende yg lebih kurang sama.

Haryati Faizal said...

teringin nk pi tp teringat pulak budget takde...hihi...tunggula tahun2 depan hihi

QasehnyaRania said...

in shaa ALLAH..
pasti sampai suatu hari nanti..
;D

IntaNBerliaN said...

rs nak g gak tp jauh...

Noraziha said...

budak2 yg tingin nak g..iklan tv diorang dh tgk..tp cam tak mampu je..mahal, pastu jauh. nak g kena book hotel tu

Si Matatajam said...

Bila la agaknya M bleh sampai sana..

ayut said...

teringin....tunggu duit byk dan mencurah-curah la bru pegi :)

Cik Saila said...

ish,mcm nak kena pergi je ni..tp ntah bila huhuhu

9n0L4 said...

belum berkesemptan lagi nak gi sini. bile la agknye. :)

izan mama mia said...

jauh..kalau kat kl...mau dah g nih

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tingin juga wani nk bawa qalieg pergi

Wak Gelas™ said...

wak pon dh penah sampi legoLand sini tp kat luar gate jugakk.. ehHHee

miz ruha said...

teringin nak pegi... tapi..... -_-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...