Tabung Masa Depan ...

Thursday, November 01, 2012

Keranda Berkaraoke !

Ha Ha Ha, Macam2lah.  Nak tumpang minta nyanyi satu lagu boleh !....................


SEORANG pekerja menguji sebuah keranda yang dilengkapi sistem karaoke di kilang milik Nogoy di wilayah Pampanga semalam. 

MANILA - Sebuah keranda yang dilengkapi sistem karaoke dihasilkan oleh beberapa pekerja di sebuah kilang di wilayah Pampanga, utara bandar raya ini semalam.

Pemilik kilang itu, Robert Nogoy mengeluarkan keranda tersebut sempena sambutan Hari Halloween.

Nogoy menggantikan bahagian dalam keranda itu dengan sistem karaoke bagi memberi kejutan kepada para tetamu parti Halloween.

Para tetamu parti Halloween kerap memakai pakaian seperti ahli sihir dan hantu. - Agensi

 Kredit Berita 

( Nota kaki : Settle kerja sikit , BW kejap lagi yek! )

63 comments:

tirahzairi said...

scary je....huhu

Mieya Atiera said...

Macam-macam kan orang di luar negara nie.

sudipVSsenduk said...

bole request lagu Selimut Putih tak?

Anum said...

macam2

Mrs Velentine said...

canggih ni

ummuaidan said...

mcm2 idea halloween dioarna yerr...

Sue Lynnda said...

samekom..

ingtkan org mati guna keranda karaoke.phewww

Noor said...

mcm2 diorang ni..

Cho Zila said...

macam2 perangai orang yerk... kubur cina tepi PLUS dekat ngan nilaitu der kubur yang der muzik.. dia buat cam piano. kalau pijak der bunyi.. dibina atas dasar cinta suami pada isterinyer....

rieda_ffya said...

macam ni pon ade ka,...heee

Sue-Rya Qistina said...

ada dgr ttg ni kat hotfm semlm. mcm2 hal la diorg ni kan

Ratu Hatiku said...

Uhuhu..macam-macam..dunia...dunia... :D

ieda said...

aduhh pelik2 lahh

mama aryan said...

adoi!!..macam ni pun ada hihi..seram pulak rasa kalu keranda bole kuarkan nyanyian

mamyharraz said...

pelik2 diorg ni kan!

Marsita yahya said...

pelik2 manusia ni...

atty's said...

sangat kreatif.. :)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

ish²..macam² jer...

Suraya Baharun said...

hehehehe...ganas tu..

QueeN TerataI said...

benda untuk org mati pun dah boleh dijadikan sbg tempat hiburan eh... dunia... dunia...

faraherda.razalan said...

Hehehehe...menjadi aje.

MarliaMarble said...

wah,macam ni pun boleh..! nanti bole karaoke dgn geng dalam kubur..>_<

AnneRaini said...

ada berani nak nyanyi kat keranda tu?hehehe

Aminah abd karim said...

membazir...hehhehehee

Kakzakie said...

Mereka tak sama dgn kita, kalau kita hal-hal begini kena dihormati mereka siap nak bersuka-ria..

ALoNa CintamaniszLite said...

hohhh?? cenggini pun ada?? mesti utk si mati yg kaki karaoke ni, hehe..

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

itu namanya diorang terlebih kreatif hehe

Tihara said...

as salam

tah ape2 kan..tu lah bila hidup takde tujuan

kiera'sakura said...

ingatkan nk suruh mayat nyanyi tadi hahahahaha

cHeRyNa PiReS said...

satu perkara tak paham pasal halloween. kenapa semua orang nak jadi hantu. Hmmm.

BERT said...

terlebih kreatif ni haha

haz said...

keranda pun boleh~ haihh =.='

Kancil 8349 said...

macam2

NoEn said...

hmm..mcm2

TiranaAduka said...

salam sis ka.
Nice.lawak ta tgok>hehehe

SURIA AMANDA said...

mayat sure boring sebab tu dia buat sistem ni..at least xde la boring sgt

eLL said...

haha, boleh aje dorang ni

wahida said...

adoi la...membazir jer...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

huh so scary la

mama maman aka yana said...

hai.. dtg sini..:p

::NureeN:: said...

kahkahkahhh....
boleh la jd seram jgk kan tetiba keranda bernyanyi hehehe

Qhaifa Nur said...

nak beri simati hiburan pulak...
macam-macam hal.....

lieyalatif said...

hahaahha...mcm2 hal laa dunia nieh...

Chic Na said...

macam2 la diorang ni. terlebih kreatif.

Daddy Ziyyad said...

hahahahaha!

JunAina said...

Tiba2 ada yang bangundok nyanyi dari keranda tu...pas tu tukang buat keranda pun larik.

kay_are said...

ade dengar dekat hotfm semalam.. ntah ape r tujuan wat keranda camtu kan.. huu

Rinna said...

Adoiyai.. cam nie pun ada ker..

Rinna said...

Adoiyai.. cam nie pun ada ker..

Mummy Akmar said...

Sanggup diorang ni reka keranda gini semata-mata hari haloween. Haha..kelakar pon ada takot pon ada..

hazwan hairy said...

haha sgt menakutkan...

hainom OKje said...

Yelah KA .....memang macam-macam dunia sekarang ni...

:: Mrs.Eady :: said...

tu dia!!

shaiful zaidi said...

keranda utk orang hidup kut...

fiza said...

Macam2 lah ciptaan dorang nih.

ayut said...

kejutan gini pon ada ke...adehhhh

N.Aima K said...

hoh dasyatnye..salam ziarah ;)

QA's ~ mamapapa said...

nk request nasyid sakaratul mautla,uhuhu!!!

Si Matatajam said...

Ishk2 macam2 la..

QasehnyaRania said...

adoyai..mcm2 la dorang ni

Nurfara Hani said...

Haha:) pelik2 je diorang ni

wan nurul hezrina said...

laaa mula2 tgk pic ingatkan apalah gupenyer keranda..dasyattt..nak matipun nak selesa padahal amalan num 1 di judge..huhu,.siap nak karoke lagi2..

C'Jai said...

Heheeeee...macam2 la diorang ni.... kalau btul2 gun keranda cam ni...tak nye dan dah nk berkaroke kat dalam tu...:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...