Tabung Masa Depan ...

Thursday, November 22, 2012

Majlis Kahwin Apek - Leuniey Ditaja Lebih RM 300 Ribu

Itulah bila dikatakan tuah badankan !

Meh baca cerita yang KA petik DARI SINI.
 Kredit Gambar BEAUTIFUL NARA
Penjaga gol bola sepak kebangsaan, Khairul Fahmi Che Mat (Apex) semalam mengumumkan tarikh nikahnya. Sementara gadis pilihan hatinya, Nur Eilunie Natasha Nazri (Leuniey) berada di Kelantan dan MD difahamkan Leuniey tidak dapat hadir sama kerana sedang menjalani kursus kahwin.Apex yang muncul sejam lewat di sidang media berkenaan tanpa ditemani bakal isteri memberitahu, dengan terjawabnya teka-teka mengenai tarikh perkahwinan mereka, dia berharap fokusnya kini boleh diberikan sepenuhnya kepada karier. Malahan lebih penting dia mahu menumpukan kepada perlawanan di antara skuad Kebangsaan menentang Singapura bagi merebut Piala AFF Suzuki yang berlangsung di stadium Bukit Jalil, pada Ahad (25 November) ini.

Pada majlis pengumuman itu juga turut diumumkan perkahwinan pasangan ini menerima tajaan daripada pelbagai pihak. Sekali gus menjadikan jumlah nilai tajaan yang diterima mereka mencecah lebih dari RM300 ribu. Bahkan MD difahamkan itu baru sebahagian saja dan ada beberapa lagi tambahan pihak penaja, kelak.

Mengenai persiapan perkahwinan, Apex berkata segalanya diserahkan kepada pengurus, keluarganya dan pihak Leuniey. Setakat ini segala persiapan berjalan lancar.

Dalam pada itu mendedahkan pada bulan Oktober lalu, dia menghantar rombongan untuk melamar Leuniey. Tiada apa-apa majlis khas diadakan, sebaliknya kedua-dua belah keluarga berjumpa dan menikmati makan malam bersama-sama.

Apex dan Leuniey mula menjalin hubungan selepas mereka berkenalan ketika terlibat dalam iklan minyak wangi 'SimplySiti Eau De Parfum' milik penyanyi terkenal, Dato' Siti Nurhaliza.

Mengulas tentang tarikh yang dipilih untuk mereka di ijab kabul iaitu pada 28 Disember ini, jejaka berusia 23 tahun itu menjelaskan tarikh tersebut tidak membawa apa-apa maksud istimewa.


"Jodoh itu rahsia Allah. Jodoh saya dah sampai dan saya hanya ikut gerak hati saya. Kematangan Leuniey serta sikapnya yang memahami membuatkan saya terpikat padanya. Dan saya juga yakin selepas berkahwin nanti dia tetap akan memahami kerjaya saya.

"Walaupun perkenalan saya dan Leuniey singkat tapi saya yakin dia adalah pilihan tepat. Dan tak salah kalau benda baik (berkahwin) dipercepatkan", katanya.

Mengulas mengenai apakah perkahwinan ni memadamkan segala kontroversi yang pernah menghimpitnya sehingga dia mendapat gelaran selebriti bola sepak yang cukup 'panas', bagi Apex, dia tidak tahu apa yang akan berlaku pada masa hadapan. Tetapi yang pasti dia sudah bersedia untuk memikul tanggujawab sebagai ketua keluarga dan berani berdepan dengan apa jua cabaran yang mendatang.

Selepas majlis akad nikah, sebanyak tiga majlis resepsi akan diadakan. Persandingan sebelah perempuan bakal berlangsung di hotel Renaissance, Kota Bahru Kelantan pada 30 Disember berkonsepkan Melayu kotemporari.

Manakala persandingan sebelah pihak lelaki akan dilaksanakan di kediaman Apex iaitu di Kampung Chenang Kota Bahru, Kelantan bermula jam 1 tengah hari dengan bertemakan ala kampung.

Serta sebuah majlis resepsi pula akan diadakan di Hotel Royal Bintang, Damansara pada 13 Januari 2013 bermula jam 8 malam dengan memilih konsep English style.

Selain kenalan serta saudara mara kedua belah pihak, antara selebriti yang diundang pada majlis persandingan mereka nanti ialah penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza bersama suaminya, Datuk K juga penyanyi Adibah Noor.

Ditanya mengenai destinasi bulan madu, Apex menjawab, kemungkinan mereka tidak akan berbulan madu sejurus usai majlis perkahwinan memandangkan dia sibuk dengan kerjaya. Bagaimanapun Apex berjanji tetap akan mencari masa untuk membawa Leuniey menikmati bulan madu mereka nanti dan antara destinasinya ke Korea atau Switzerland.

Apapun kita doakan saje lah ye!

( N3 AUTO PUBLISH YE )

28 comments:

mummy alisha said...

bertuah kan KA ada penaja..

puansazusarin said...

Bertuahnya....

LydSunshine said...

Bagus la kawen cepat2. Saya kagum dgn apek. Wp hidup dia byk kontroversi, tapi performance dia tetap maintain. Bila teringat kisah2 cinta dia, saya rasa yang paling mengarut si Dahlia Teck tu.

Rai Ourkizuna said...

untung badan ada penaja.. orang yg takde penaja nak kawin meriah jugak.. buat pinjaman sana sini.. huhu.. kira taja jugak kot.. tajaan bank..hahaha..

Intan Norhaida said...

yg kaya makin kaya la kan..dpt tajaan sana cni...
tuah mereka....hopefully bahagia hingga ke syurga..

maszmadi said...

moga jodoh di akali ni kekal ke akhir hayat..

Sheila Salim said...

Assalamualaikum KA, alhamdullilah akhirnya akan berkahwin juga Apex ni. kita doakan dia bahagia bersama pasangannya :)

Ena's Palace said...

bes jd org femes nih...byk sponsor...save ckit bajet kawen kan KA...

Mira Adzlia said...

wow...taja?serius untung giler....huhu..

intanfirdaus247 said...

Alhamdulillah kawen juga apex ni..:)

Teratak Hami said...

taja pun taja lah ... semoga Allah memberkati perkahwinan mereka nanti.

aTieYusof Family said...

Beruntung depa ni..
Tajaan je dah rm300 ribu...:)
Moga depa ni berbahagia hingga ke syurga :)

Anum said...

syoknya dpt tajaan

Sue-Rya Qistina said...

ye la kan. celebrity kan, for sure la ramai yg nak taja. nak2 apex ni penjaga gol bola sepak negara.

♥ Wina ♥ said...

untunglah...

ALoNa CintamaniszLite said...

Kwen bila ditaja tu best laa. Tu yg leh wat majlis lebih gempak tu.
tp kalo simple pun orait jgk....lebih afdal, hehe

IntaNBerliaN said...

bertuah apek ada yg sponsor...

kay_are said...

300k tajaan? murah rezeki.. moga kekal hingga akhir hayat.. amin.

ayut said...

untungla...huhuhu..rezeki :)

Jna marcello said...

untung laa ramai sponsor ;)

Nur-nba said...

No comment..

mama aryan said...

alhamdulillah..rezeki mereka..moga jodoh mereka berkekalan insyaAllah

C'Jai said...

kalau betul 300ribu, mewahnya majlis dorang ni...hmmm...

sal ya said...

ikut kemampuan. jgn gah msa ni je dah la. apa pun doakan yang tebaik je utk dia orang berdua.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Untung la ada penaja.....kita ni nk kawen duit sendiri jer huhu

imkaberita said...

bagusnya, selamat ya :)

QasehnyaRania said...

orang ada nama begitulah caranya :D

pa pe pon tahniah diucapkan :D

Anonymous said...

Bill is greyish with a lighter tip. [url=http://www.ukdresshop.co.uk]A Line Wedding Dresses[/url]
[url=http://www.canadagoosehommes.com]canada goose parka[/url] Cash just doesn't last in the hands of a teenager..
In 1946, while test-piloting the XF-11 photo reconnaissance plane, Hughes crashed the plane in Beverly Hills, Calif. [url=http://www.londongenuinepandora.com]pandora uk[/url] technician at the community hospital. Surprisingly, it also complements casual khakis, jeans and other casual style pants the same way. For Asia -- despite the dislocations growth causes -- it means a rising standard of living in a region still troubled with pockets of deep poverty.
But it is good not to rely on them all the time. [url=http://www.soldesgoosefr.com]Canada Goose Chateau Parka[/url] One of the best movies I have ever seen and my husband agrees is "Empire of the Sun" and it was directed by the great Steven Spielberg.
It is similar to a short shawl and that is the prototype of neckties in the legend. These famous designer cheap fashion watches are created exactly for you to make your dream come true. 10. [url=http://www.promkleidde.com/]prom ball kleider[/url]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...