Tabung Masa Depan ...

Saturday, November 17, 2012

Nak Join Dumex Mama Club ?

Bukan nak promosi ke ape.  Cuma nak berkongsi sesuatu yang bagus.  KA dah join club ni lama dulu since anak keci2 lagi.  Memang banyak faedahnya.  Sesuailah rasanyer, untuk KA war2kan info ini, bila ramai kawan2 dikalangan blogger yang baru saja bergelar ibu mahupun yang baru saja menimang cahayamata terbaru.  Terutamanyer pada ibu2 baru pasti punya banyak pertanyaan kan !


Banyak tips2, info dan maklumat mengenai keibubapaan di sini juga. 

27 comments:

adyna said...

Saya join dutch lady nyer ;)

Jna marcello said...

Na kena tumpang bace entry ni je laa ni ;)

Jiwa Lara said...

belum ada anak lg KA.. hehehe

ieda said...

menarik juga ;)

azievee said...

Dah like kat fb...hehehe...banyak info

Leeza dayasari [santai leeza] said...

ops tidak sesuai dgn saya.

Ena's Palace said...

wahh..mmg sesuai sgt kepada yg bakal menimang cahaya mata tuk join ni...

IntaNBerliaN said...

samalah kita KA.. saya pun dh jadi ahli.. :-)

shaiful zaidi said...

utk ibu2 Jer ke?

eita said...

tak jadi mama pun lagi...

Wak Gelas™ said...

wak pon rasa bagus utk kebaikan anak2 jugakkk..

C'Jai said...

info untuk ibu2 yang ber bb kecil.... manfaatkan maklumat yang ada..

wantie said...

I'allah nanti t terjah. Thanks KA

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

wahhhh sangat menarikkkk club ni ;)

Si Matatajam said...

Jap gi M nak terjah la...

onn Lajer said...

buat masa ini pakai dutchlady je maklumlah anak2 dah besar hehe

Momo said...

kalau tak kawin lg macam mana? haha

kay_are said...

bukan golongan mama2 so tak terpikir nak join kot.. huu

TiranaAduka said...

membesar dgn sihat.

sal ya said...

saya jon jugak dumex, dutch lady dgn anmum.

Mrs Velentine said...

tq kak nnt g jenguk2

mama aryan said...

saya xde join pun..

ayut said...

lmbt lg ni nk M2M...hahaha..thanks info KA! :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wani xjoin la kak

izan mama mia said...

tq berkongsi....walau anak saya dh 3 tahun..saya berhasrat nk bg dia minum susu sampai dia dewasa...bolehlah joint nnt

fiza said...

DAH lama join ☺☺

9n0L4 said...

nmpk bagus. nnt bile bile boleh join. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...