Tabung Masa Depan ...

Monday, November 26, 2012

Tahniahlah Nabil Untuk Baby Yang Comel !

Tahniah Nabil, jutaan tahniah untuk awak
Dalam berlawak2
Dah pun selamat jadi bapak!
Hak hak hak

Gambar terbaru bayi perempuannya bersama Nazirah selepas dilahirkan pada pagi Ahad. 
Pelawak dan pengacara Ahmad Nabil Ahmad mengakui terkejut menyambut kelahiran anak perempuannya pada pagi Ahad yang dilahirkan lebih awal daripada jangkaan.
Nabil, 29, berkata, perasaan itu wujud kerana anak yang masih belum diberikan nama itu dilahirkan tiga minggu lebih awal dari tarikh jangkaan isterinya Nazirah Ayub, 24, bersalin iaitu pada pertengahan Disember depan.
Menurutnya, anak sulungnya itu selamat dilahirkan pada pukul 8.40 pagi menerusi pembedahan Caesarean di sebuah klinik di Shah Alam, dekat sini selepas isterinya mengadu kesakitan pada sekitar pukul 3 pagi Ahad.
“Sebenarnya, saya masih terkejut dan rasa hendak menangis kerana tidak jangka dia (isteri) akan bersalin secepat ini. Kalau mengikut perkiraan dia dijangka bersalin dalam tempoh tiga minggu lalu.
“Memandangkan kelahiran ini berlaku secara mengejut, saya masih belum sempat ambil cuti kerana ikut perancangan saya akan mula bercuti pada Disember nanti,” katanya ketika dihubungi mStar Online di sini pada Ahad.
 ( Pinjam  google)
 

Aduhai sana sini bau2 baby ye sekarang ni !
 

32 comments:

Mrs Velentine said...

tahniah

Sheila Salim said...

Assalamualaikum KA, bestnya Nabil dah jadi bapa! hehehehe mesti comel baby girl cam isteri dia kan :)

Eiqa Almond said...

semalam ada nampak entry pasal Nabil dapat anak tp tetiba ada hal lain tak sempat nak baca, ternampak pulak entry KA nie. Alhamdulillah dikurniakan cahaya mata.. :)

Jiwa Lara said...

best nye ada baby...

Amanda Suria said...

boleh tahan besar baby dia kan KA?

BERT said...

comel banget!

micasamawar said...

seronoknyerr...org dpt baby,rsa mcm nk jugak ler

Nurfara Hani said...

tahniah nabil. comelnye baby die

Azee Hana said...

suwit muwit gitu..^^

Jna marcello said...

tahniah papa nabil ;)

yan's cottage said...

tahniah....moga bahagia bersama....

Nooriah Abdullah said...

mesti baby ni ikut jejak ayah nya nanti hehe nabil junior

TiranaAduka said...

anak ta suka sgt nabil ni

Ibu Lala said...

Tu la KA. Sana sini bau babykan. Ni yang jeles nih...

Bui Junaidi said...

TAHNIAH BUAT NABIL..DH JD PAPA..HIHI

intanfirdaus247 said...

Nabil..papa hot,hehhe..tahniah nabil dan wife..tq KA share berita..:)

kasihredha said...

Semoga mereka tambah bahagia dgn hadirnya puteri ni

hainom OKje said...

Jadi bapak akhirnya...nabil ek!

mama_saly said...

comel..comel..^__^
tahniah juga buat nabil n isteri..
smoga btambah kasih syg mereka..:)

Si Matatajam said...

Tahniah Nabil dan Nazirah

adyna said...

tahniah utk nabil n wife ;)

Nursaila Norman said...

tahniah nabil :))

eLL said...

saya pulak yang sebak dan berdebar-debar, nape tah... hihi
tahniah nabi; dan isteri.
bestnyaaaaa

mama aryan said...

wah tahniah..bestnya dpt baby,kat opis saya ni pun ramai yg bakal dpt baby ni..meriah la dgn kelahiran org baru nanti..

Arina Shamsul said...

alhamdulillah.

.wah..wah..tahniah nabil :)

Suraya Baharun said...

chumil baby girl nabil ni...tahniah nabil...

ahsfantasy24 said...

dah jadi bapa orang pun.. tahniah :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

alhamdulillah... :)

syiela said...

tahniah buat nabil.. comel

C'Jai said...

Tahniah untuk si ayah dan si ibu..moga dapat membentuk amanah ALLAH ini menjadi SOLEHAH..

intanfirdaus247 said...

Tadaaaaa..Kak KA..intan sudah selesai click..tepi dan bawah iklan akaak..tapi nape iklan akak jkeluar icon nuffnang je eh? x ada iklan astro ke apa ke...ke kalau ada icon nuffnang tu pon kira dah jalannn..:)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tahniah utk nabil n isteri...comel baby

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...