Tabung Masa Depan ...

Sunday, December 16, 2012

Cerita Mummy Hunny Madu

Tahniah buat Hunny Madu yang dah selamat bergelar ibu pada seorang bayi perempuan comel pada tarikh cantik 12.12.12 yang lalu.  Eva Medina lagi nama baby dier tu. Yang ini no komen lah !

.

Selain popular sebagai Deejay, beliau juga boleh menyanyi dengan agak baik sebenarnya.  Layan ajelah !


Yang sebenarnya, KA lebih minat kat suara Anuar Zain tu. He He He ( Jangan marah yek !)

26 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

canggih2 betul nama baby zaman sekrg...hehehehe

adyna said...

Tahniah.. Patut dah lama xnampak dalam nlko

AZRUL AZMI said...

Tahniah!!! Semoga murah rezeki anak dan mereka sekeluarga... Amin...

kiera'sakura said...

cantik kan tarikh dia. mudah nk ingt hihihi

mama_saly said...

owh hunny madu dh jg ibu.cantik tarikh tu,mm istimewa

hazwan hairy said...

tahniah tuk hanny! dh tgk ank dia ?

Dunia Wilma said...

Tahniah Hunny Madu ^_^
Smartnya nama anak dia...Eva Medina :-)

Riedaffya ibrahim said...

wow..date yg cun tuh..

syiela said...

KA saya tak kenal pun dia huhuhu sungguh ketinggalan kan

Chic Na said...

cantiknya nama. :)

intanfirdaus247 said...

syoknya dia da jadi ibu...:)

aimaniman said...

Apa maksud eva madina tu yer... tahniah ler diucapkan atas kelahiran baby..

Tihara said...

tahniah walaupun saya tak berapa kenal..hehe:)

Kakizan Omar said...

KA.. sebenarnya saya tak berapa kenal dgn Hunny Madu nie... saper yer?

Leeza dayasari [santai leeza] said...

anuar zain.. minat sih..
heeeee

kak nora said...

oo dah bersalin Hunny madu..tak lama lagi nampak semula kat tv9 NLKO..

NurSalihah Norman said...

saya suka tgk hunny nie, sempoi je :)

Papa Mifz said...

Tahniah utk beliau atas kelahiran itu..

Ira said...

Tahniah hunny madu..
Bestnye dpt baby baru :)

hainom OKje said...

patut pun tak de kat nasi lemak kopi o

ayut said...

tahniah bt hunny madu....

mama aryan said...

seronoknya dapat baby,nama pun best

Mrs Velentine said...

tahniah..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sedap nama baby dia..tahniah

wantie said...

ntah le. tak minat pun ngan hunny madu ni. minat bangattttttt ngan Anura Zain.

tahniah utknya sebab dapat baby.

sal ya said...

tarikh cantik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...