Tabung Masa Depan ...

Thursday, December 20, 2012

Jejak Kasih NEA LOPAH Selesai

Ingat tak dengan N3 KA tentang misi2 ni 
BACA KAT N3 KA SEMALAM NI
Hari ini yang empunya diri dah datang serah diri. He He He 
Siap kasi link blog dier lagi
 Macam kat bawah ni

http://nahibahsejutarasa.blogspot.com


Nak terjah sama silakan lah ye!
Apapun terimakasih buat Nea Lopah sebab sudi jadi sahabat maya KA.
Takde Neelofa, Nea Lopah pun bolehlah!
Bak kata orang, ada ku kisah
Ha Ha Ha

 Satu lagi NEA LOPAH 
 Tak kisah lah Otai ke Blogger baru ke
Kita sama2 sokong menyokong ye
KA pun baru je nak bertatih2 dalam dunia blogger
So, sama2 kita belajar ye!


10 comments:

intanfirdaus247 said...

kak ka..intan ingat neelofa..hahaha

Fiza Rahman said...

Jumpa juga nea lopah yg di cari yer ☺☺

Mrs Velentine said...

akhirnya jumpa juga

Sheila Salim said...

Assalamualaikum.. wahh ada juga orang nama nee lopah ye hahahha

SYANI said...

Glamer NEA LOPAH kat blog KA kejap yer..

Norhaizan hakim said...

Saya pun teringin nak berkawan dengan Nea Lopah ni!

shasha yacob said...

saya pun baru baru saja bertitah di dunia blog nih hihih

TiranaAduka said...

nak terjah jua

nea lopah said...

Hahahahaha...glamer lah pulak Nea lopah kat blog KA yer..Terima kasih kat KA jugak sbb sudi jd teman blogger saya. Teman2 KA yang lain pun harap2 sudi jadi teman blogger saya. Hopefully lepas ni bole jumpe scr reality. Teman Blogger yang lama2 tu bole lah bagi tunjuk ajar kat saya sbg blogger baru...TQ!

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

jumpa jg akhirnya kak hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...