Tabung Masa Depan ...

Monday, December 17, 2012

Majlis Kesyukuran, Marhaban, Aqiqah & Cukur Jambul

Dari jauh lagi dah beralun lagu
Marbahan dimula sedari pagi
Riang ria di hati tetamu
Merai Majlis Si comel Irfan Hijri

Rambut digunting berganti2
Dari seorang keseorang tetamu
Majlis beransur ke tengahari
Tibalah masa sessi2 makan2 pula tu

2 ekor kambing bakar dijamu
Tanda syukur atas rezeki
Makan2 semua sampai perut naik sebu
Sebab menu2 semua sedap2 sekali

Tak tau apa nak dicerita lagi
Layankan ajelah gambar2 semalam
Yang pastinyer, memang meriah dengan gambar2 N3 KA yang ini
Harap2, janganlah ada yang tengok sampai demam



















Sepupu sepapat saudara mara KA semua
Jangan lupa jumpa sebulan lagi ye
Pada acara menghantar pengantin tu pula
Dan
Boleh kita sambung sessi cerita2 yang x pernah habis2 lagi tu ler !

33 comments:

Anum said...

meriahnya majlis

syiela said...

merinya majlis

Ira said...

sedapnye tgk food dia.
sabar la hati menunggu waktu berbuka..
amboi KA, seronoknya dia..
rindu la pulak nk berkenduri kendara..

haha..jd ke pantun 4 kerat ira ni.

Daddy Ziyyad said...

Meriah! 2 ekor kambing bakar....siap ada bunga telur lagi...:)

Rinna said...

Wahh all look blue laa KA.. meriah gitu.. :)

Mrs Velentine said...

tema biru..cantik

maszmadi said...

meriah... hehe, kiut ler air mineral tu, sesuai untuk bg kat tetamu2 kan...

Mama Vogue said...

meriah nyer majlis..
orang2 nyer pun meriah bertema biru, makanan pun meriah siap ade kambing lagi :)
dah mcm kenduri kawen pun ni..hihi

Lynn said...

As salam KA..

wah jelesnya tengok acara yang sungguh meriah tu...

makchaq said...

Kenduri akikah dan bercukur sekarang sungguh gilang gemilang.. Alhamdulillah atas limpahan rezeki mereka...

kak nora said...

KA kat tempat bunda ni pun ada 2 3 kumpulan yaasiin, bunda pun ahli juga...boleh katakan tiap minggu ada jemputan..hari ahad semalam ada 2..majlis aqiqah n masjlis khatam quran..itulah aktiviti bunda hujung minggu....apa lagi nak buatkan...umo dah senje2 camni..anak2 pun dah besar2..

Rai Ourkizuna said...

meriahnya...alhamdulillah semuanya selamat dan berjalan lancar..

ummiross said...

Alhamdulillah, memang nampak meriah. Bestnya kuih2 tu, terliur hehe..

wantie said...

wah.. meriahnya. tema biru putih tu sungguh ceria. bunga telur lebih tak de ke KA.

kemaruk nak bunga telur sebab sekarang ni dah tak de kenduri yg bagi bunga telur

Riedaffya ibrahim said...

wah..meriahnye majlis dia KA

Amanda Suria said...

semua ikut tema kaler biru eh...cantik...

KY said...

minggu lepas, kat taman perumahan KY pun ada juga, sempatlah juga sertainya

Fiza Rahman said...

Meriahnya. 2 ekor kambing ru ☻☺

ieda said...

meriahnya majlis KA ..
mcam majlis kawin ..
cantik warna tema .. biruuu ;)

wahhh cucur badak tuu buat ieda lapar petang2 nie uhuhuh

Haryati Faizal said...

beshnye ayat KA cam puisi pulak hihi...

QA's ~ mamapapa said...

meriahnya kenduri kendara :)

azievee said...

Meriah jugak ekkk majlis

Nur-nba said...

Meriahnya Kak KA.. siap ada kambing bakar lagi...

sal ya said...

meriah betul.

Maria Menado~ said...

wah meriah.. hehe~

beta kupu said...

cantik warna bunga telur tu ;)

Chic Na said...

banyaknya kenduri. meriah lak tu.

Ema Blog said...

majlisnya kelihatan sungguh meriah

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

meriah kak majlisnya tu

mama aryan said...

meriahnya..dah lama takde kenduri mcm nih

ayut said...

tema biru putih..cantik..

N.Aima K said...

cantiklah biruuuu

petrasis1 said...

meriahnyer,, macam nak sambut menantu... siap ada kambest golek lg..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...