Tabung Masa Depan ...

Sunday, December 16, 2012

Meriahnyer Majlis Even Majlis Masuk Rumah Je !

Majlis yang ini kira dah lama jugak lah
Seminggu sebelum KA bercuti2 hari tu lah
Tapi memang cukup2 meriah
Walaupun hanya majlis kesyukuran masuk rumah
Si pengantin baru pun turut datang memeriah

Ramainyer saudara mara yang turut sama
Si baby kecil Irfan pun ada juga
Memeriahkan majlis dan bacaan yassin juga
Seronoknyer dapat berkumpul dan berjumpa
Alahai dah macam ala2 mini hari raya lah pula

Buat cousin KA, Along Azhari & Wife Alya
KA sekeluarga juga tumpang gembira
Sudi menjemput pun KA dah beriang ria
In Sha Allah tak kan lupa datang nanti beraya... HA HA HA
Memang pasti KA takkan lupa 

( KONGSI GAMBAR2 RIA SEKITAR MAJLIS) 









Seronoknyer tak terkata
Duduk luar or dalam rumah sama aje
Tak habis2 bercerita
Gitulah kalau sesekali jumpa
Abis semuanyer nak dicerita !

( NANTI KA SAMBUNG N3 CUTI LAGI YE , TUNGGU ! )

19 comments:

Buatbest said...

amboi..meriah ye..

aimaniman said...

tahniah masuk rumah baru... seronok lain macam ada rumah sendiri, walau kecil itulah syurga kita kan,...

Cheida_Mymee said...

wah rmainye

Dunia Wilma said...

Bestnya ^_^

AZRUL AZMI said...

menarik!!!! nampak meriah sangat...

ummuaidan said...

meriah dan seronok yer majlis

Kakcik Nur said...

Macam tak cukup masa nak bercerita, ya? :)

kiera'sakura said...

sonoknya dapat pindah masuk umah sendiri kan.

Riedaffya ibrahim said...

meriahnye majlis..

Cik Amal said...

meriahnya + ramai orang

Ira said...

meriahnya.. seronok ramai2 ni kan..

hainom OKje said...

Mana satu KA ni

ayut said...

mmg meriah... :)

mama aryan said...

seronoknya dapat berkumpul ramai2..meriah suasana

Mrs Velentine said...

meriah..mesti best kan

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah bestnyerrr kumpul ramai mcm ni

Amanda Suria said...

berkumpul ramai2 seronok kan?

wantie said...

amboi.. meriahnya. nak tanya le. yang bungkus dengan daun pisang tu tapai ke? alahai T ni kan KA kalau nampak tapai kaki memang tak leh nak jalan dah.. mesti kena makan juga. kalau idak tido termimpi mimpi tau

:: Mrs.Eady :: said...

meriah!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...