Tabung Masa Depan ...

Thursday, December 20, 2012

Sensasinyer Shila Amzah & Sharnaaz

Aduhailah pasangan dua sejoli ni, lepas satu satu kisahnyer !

Baru sahaja semalam, keadaan mula kecoh apabila kekasih Shila Amzah, Sharnaaz Ahmad, menunjukkan sikap paans barannya menerusi laman Twitternya kerana dikatakan cemburu apabila Shila berduet dengan Taufik Batisah.

Lain pula jadinya pada hari ini apabila Sharnaaz dikhabarkan melamar Shila Amzah. 

 
Berita lamaran itu diberitahu sendiri oleh Shila Amzah melalui laman Twitter miliknya, di mana Shila dikatakan menerima lamaran daripada Sharnaaz. 
 
"Shaarnaaz melamar saya, dan saya dengan rasminya mengumumkan yang saya menerima lamarannya. Dunia akhirat, hingga ke jannah insyaAllah."

Namun, yang menjadi tanda tanya kepada ramai pihak buat masa sekarang adalah sama ada ianya benar ataupun hanya sekadar gurauan daripada Shila Amzah apabila status tersebut telah dipadam tidak lama selepas itu.
 
Apapun kita doakan sajelah ye !
 
 

40 comments:

SYANI said...

Biarlah.. asalkan diaorang berbahagia..

abah khalisha said...

Tahniah!

Amanda Suria said...

mcm2 hal dorang ni

hajar said...

berharap dgn penampilannya sekarang dia lebih menjaga tutur & tingkahlaku...

maszmadi said...

papepon moga mereka bahagia

Fiza Rahman said...

Macam² ☺☺

AZRUL AZMI said...

Amin... Semoga mereka berbahagia... Tahniah!!!

Lelaki Ini said...

gila publisiti kowtr!

shasha yacob said...

doakan yang baik baik untuk dorang. hihi. tapi kenpa dia padam , bingung bingung

hainom OKje said...

Biarlah mike bahagia hingga ke Jannah!

Daddy Zuki said...

biasalah akak wei...! artis2 skrg ni buat gimmick n publisiti murahan agar dinelai peminat...kita tunggu n lihat aje..

IntaNBerliaN said...

macam2 la dorang ni..

Chekgu Azrine said...

ragam artis...fenings!!

Kasih Salina said...

harapnya shaanaz n shila ni tak main teka teki la KA ye..

ahsfantasy24 said...

macam cinta monyetlah pulak :D

mama aryan said...

aduhai..mcm2 diorg nih..tak sesuai rasanya hebahkan dlm twitter mcm tu,saya ada baca gak yg sharnaz tu tulis..adoyai tak bole nak terima rasanya

baby comel said...

Org popular.. Apa2 pun moga mereka bahagia

ummiross said...

cepat2lah kawin, besar pahalanya.

intanfirdaus247 said...

mcm2 la...tp ini bukan perahu boleh diundur2..hehehe

Che Rosliza Che Mat said...

Kawin cepat2 lagi senang hihihi

KY said...

macam2lah..artis2 ni kan? apa2 pun kalau dah jodoh mereka, harap kekal bahagia

TiranaAduka said...

salam KA
Saya tak tau lgsg

Leeza dayasari [santai leeza] said...

apa2 jer lah... haizzzzz

Chic Na said...

harap yg terbaik utk mereka. :)

Orga said...

lelaki memang macam tu KA, dalam marah ada sayang nyer, hehe...

kak nora said...

Kerja yg baik utk bina mesjid jangan ditangguh atau dibuat gurauan..

shaiful zaidi said...

Jemput datang sini..mmg comfirm jadi hari Sabtu ni..

BaNu Syah said...

ya doakan mrk cpt2 kahwin

boni kacak said...

kita doakan je mereka ni akan berbahagia sampailah bila2..amin.. :)

Nor Salmi said...

Ye. kita doakan yang terbaik buat mereka berdua

adyna said...

ikt hati muda..apepun rujuk je pada org tua..

man said...

semoga diaorg berbahagia..hehehe

nea lopah said...

Dulu dalam Melodi ke Propaganza penah org tnye kat shila betul ke sharnaz ni panas baran? Tahan ke shila dgn panas baran nye? Shila jawab mana ada panas baran... anyway, selamat berbahagia both of them.

nuyui a.k.a miss YUI said...

mcm2 kisah depa ni.

mselim3 said...

doakan aje agar mereka bahagia ...k

mselim3

Ira said...

mm...macam2. tp watak sharnaaz dlm citer bukan bidadari tu nmpk real. huhu..

Mrs Velentine said...

mcm2 lah dorang ni

nik ros said...

moga mereka bahagia :)
bagus gak la kalau nikah cepat2

ayut said...

mcm2x...slmt selebriti tu smua apa jd jd sensasi...huhuhu..smga berbahagia la ye shila..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

doakan yg terbaik utk mereka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...